Navigace

Obsah

Zdravím Vás děti. 

Pracujete velmi pěkně, proto jsem Vám pro radost zařadila v matematice i zábavné procvičování na počítači. Vyzkoušejte si ho. Trpělivost si zase ověřte při navlékání jehly a nácviku uzlíku. Budeme se učit ve škole šít. Držím Vám palce. :-)

Úkoly na 22. – 23. 4. 

22. 4. 

ČJ

uč. str. 137/5a – ústně celé, do ČJ 2 přepsat jen 7 vět. 

PS skřítek str. 15/5

M

ČJ

  • PL: Zatoulaná slova – Král Bečka z Dubečka 

  • Naučit se navléknout nit do oka jehly a udělat uzlík na konci nitě. 
23. 4. 

ČJ

  • uč. str. 138/6 do ČJ2 
  • PS sluníčko str. 31/8 
  • PL - Doplň ž/z: 1. sloupec (4. zleva) 

M

ČJ

  • PL: Sraz mužů se zvířecím příjmením

Úkoly na 19.–21.4.

19. 4.

ČJ

  • uč. str. 137/3 do ČJ 2 
  • PS skřítek str. 13/8 
  • PL Doplň z nebo s - 1. sloupec 

M  

  • PS str. 9/4 – 6 
  • PL sloupeček č. 34 (Máte u sebe ještě z předcházejícího období.) 

PRV

  • uč. str. 47 
  • PS str. 59 
  • Stále s dětmi opakujte: počet měsíců v roce, seřadit je, rozdělit na roč. období, znát i jejich pořadí, počet dní v týdnu (pracovní/víkendové)……. 

ČJ

  • Písanka str. 12 a 19 dokončit (Někteří žáci mají rýmy na str. 12 hotové.) 
  • Dbejte, prosím, na úpravu práce, správné sezení, úchop pera a sklon sešitu. Některé práce byly odbyté. Stále se jedná o upevnění nacvičených dovedností při psaní. Psaní je součástí hodnocení z českého jazyka! 

VV

  • Vystřihované květiny (Děti, všichni přinesete výkres 26. 4. do školy.) 
  • Návod zde.
20.4. 
ČJ
  • uč. str. 137/4 do ČJ2 
  • PS sluníčko str. 30/7 
  • PL Doplň z nebo s 2.sloupec 

M

  • PS str. 10/1-3 
  • PL Kluk na skluzavce 

ČJ

  • Četba vlastní knihy 

HV

  • Zopakovat si obě písničky: Červená, modrá fiala a Já jsem muzikant ( V přírodě si je zazpíváme na hodnocení.) 
  • Nově se naučte jednoduchou písničku Andulko šafářova
21.4. 

ČJ

  • PL Doplň z nebo s 3. sloupec (Poslat všechny 3 sloupce.) 
  • PS skřítek str. 14/3,4 

M  

  • PS str. 10/ 4 – 8 
  • PS str. 10/7 v růžovém rámečku do M2 
  • PL sl. 35 

PRV

  • PL č. 8 JARO cv. 1a, b, c a cv. 2 
  • Uč. str. 48,49 
  • Povídejte si s rodiči o tom, co se děje v přírodě na jaře. Zkuste si zapamatovat kromě 4 jarních květin i 3 stromy na obrázcích. 
  • Vyberte si jednoho stěhovavého ptáčka a najděte v encyklopedii 3 zajímavosti, které o něm ostatní děti nebudou vědět a napište je do ČJ2 celou větou. 

ČJ

  • Písanka str. 20

Úkoly na 6. – 9. 4. 

Milé děti, doufám, že jste si užily velikonoční prázdniny a následující čtyři dny zvládnete s přehledem. V českém jazyce jsem přeskočila dvě stránky, vrátíme se k nim další týden. Ve čtvrtek si spolu zase něco vyrobíme v Tvořivé dílničce. Věřím, že se spolu už brzy setkáme ve třídě. 

6. 4. 

ČJ

  • uč. str. 138/1a do ČJ1 
  • PS (skřítek) str. 16/1,2 

M

  • opak. násobení – PL s obrázkem kachny vlevo nahoře 
  • PS str. 7/2 – růžový rámeček 1.a 2. sloupec do M1 

ČJ

  • Písanka str. 15 

HV

  • opakování písní: Červená, modrá… a Já jsem muzikant 
7. 4. 

ČJ

  • uč. str. 139/2 do ČJ 1 (vzor: z plechu – plech) 
  • PS (sluníčko) str.32/10 
  • PL: Doplň h-ch 1. sloupeček 

M  

  • PS str. 6/1-3 
  • PL s obrázkem třešní nahoře 

PRV

  • uč. str. 46 – Jaro(Děti by měly znát jarní měsíce, co se děje v přírodě na jaře, pojmenovat části bylin, zapamatovat si a poznat alespoň 4 jarní květinky) Stále opakovat hodiny. 
  • PS str.58 

ČJ

  • Písanka str. 16 
  • Četba vlastní knihy. 
8. 4. 

ČJ

  • uč. str. 139/3 do ČJ 1 
  • PL: Doplň h-ch 2. sloupec 
  • PS (skřítek)str. 16/3 

M

  • PS str. 6/4,5 
  • str. 6/6 do M1 jen výsledky do 4 sloupců do M1 
  • PL se sloupečky – sl. 33 dokončit 

ČJ

  • Písanka str. 17 

  

  • PČ – Aprílové počasí s sebou přináší časté přeháňky, proto si zkus vyrobit papírový deštník. Místo oboustranné lepenky použij obyčejné lepidlo ve stejných místech jako na ukázce lepenku. Drátek vyměň za brčko. Zájemci se mohou připojit na Tvořivou dílničku. Zkusíme si ho udělat spolu. 

Přeji příjemné tvořeníčko. https://pacoma.jp/50071 

9. 4. 

ČJ

  • PS (skřítek) str. 17/4 
  • PL: Doplň h-ch 3.sloupec (Pošlete mi všechny 3 sloupce.) 
  • PS (sluníčko)str. 32/11 

M

  • PS str. 7/1 ústně 
  • str. 7/3, 6 – 8 
  • str.7/2 fialový rámeček 1. a 2. sloupeček přepsat a vypočítat do M1 

ČJ

  • Čti vlastní knihu. Někteří už mi během března poslali ukázku v Čtenářském deníku, ostatní si ho dopište a přinesete až do školy.

Úkoly na 29. – 31.3. 

Milé děti, tento týden máte úkoly jen do středy. Ve čtvrtek máte velikonoční prázdniny. Užijte si sluneční Velikonoce a uvidíme se až v úterý. 

(Připomínám: všechny pracovní listy si schovejte. Na konci roku si z nich uděláme knížku.) 

29. 3. 

ČJ

  • uč. str. 135/3 do ČJ 1 (vzor: láhve – láhev) 
  • PS (skřítek) str. 11/3,4(Odpovídej celou větou.) 
  • PL: Doplň v-f: 4. sloupec 

M

  • PS str. 3 

PRV

  • PS str. 56, 57 

ČJ

  • Písanka str. 18 
30. 3. 

ČJ

  • uč. str. 136/5 – ústně 
  • PS (sluníčko) str. 30/6 
  • PL: Doplň v-f: 5. sloupec 

M

  • PS str. 4/1-3, cv. 4 do M1 
  • PL s míčem vlevo nahoře 

ČJ

  • PL s obrázky zvířat str. 49 (Máte u sebe.) 

HV  

31.3. 

ČJ  

  • PS skřítek str. 12/5 
  • PL: Doplň v-f: 6. sloupec (Poslat 4., 5., 6.sl.) 

M

  • PS str. 4/5,6 
  • PL sloupečky 29 – 36: sl 32 celý, 33 jen násobení 5 = 11příkladů 

PRV +ČJ

  • Velikonoční hrátky: Velikonoční týden: k tisku zde.
  • Velikonoční lodě: k tisku zde

 

Tvořivá dílnička ve středu od 10:30 do 11:00 

Předloha zde.

Úkoly na 25. – 26.3. 

25.3. 

ČJ

  • učeb. str. 135/2a - ústně 
  • str. 135/2c do ČJ 1 
  • PS (skřítek) str. 10/1 

M

  • nový PS str. 1 
  • PL se sloupečky: vypočítej sl. 30 

ČJ 

  • PL: Znáš dobře pohádky? (Ve spodní části je str. 44.) 

26.3. 

ČJ  

  • PS (sluníčko) str. 29/4,5 
  • PS (skřítek) str. 11/2 

M

  • PS str. 2 
  • PL se sloupečky: vypočítej sl. 31 

ČJ

  • Písanka str. 14 
  • PL: Přečti pozorně…….(Ve spodní části je str. 42)

Úkoly na 22. – 24. 3.

Milé děti, následující tři dny budeme hlavně procvičovat to, co jste se už naučily. Všechny pracovní listy máte u sebe. 

22.3

ČJ  

  • Opsat do ČJ1 z učebnice str. 133 – Pamatuj (Ve všech slovech si barevně označ poslední písmeno a slova se snaž zapamatovat, protože se nedají odůvodnit!) 
  • učeb. str. 133/5 ústně 
  • PS (skřítek) str. 8/3 
  • PL: Doplň ď-ť 1. sloupec 

M

  • PS str. 30/1-3, 6-8, 
  • PS str. 30/4 – 2 růžové sloupce přepsat do M1 

PRV

  • PS str. 54 
  • PL s tulipánem a sněženkou 

ČJ

  • Písanka str. 13, četba vlastní knihy 

23.3. 

ČJ

  • PS (skřítek) str. 8/4, 10/6 
  • PL: Doplň ď-ť 2. sloupec 

M

ČJ

  • PL: Najdi správné vyprávění k……. 

24.3. 

ČJ

  • uč. str. 133/6 do ČJ1 
  • uč. str. 134/7a,b,c, - ústně 
  • PS (skřítek) str. 9/5 
  • PL: Doplň ď-ť 3. sloupec (Pošlete všechny 3 sloupce ď-ť.) 

M

  • PS str. 32 (Děti si zkusí samy „Souhrnné opakování“ bez zásahu rodičů. Práci nebudu hodnotit, ale ráda bych věděla, co zvládnou. Mělo by jim stačit 45 minut. Neopravené mi, prosím pošlete. 

PRV

  • PS str. 55 
  • PL: Vyznač daný čas https://skolakov.eu/prvouka/2-trida/lide-a-cas/u-hodinare/cviceni1.html 

ČJ

  • Četba vlastní knihy

Úkoly na 18. – 19.3. 

Vážení rodiče, 

protože si včera někteří z Vás nevyzvedli nové PS z matematiky, trochu jsem zpomalila. Pracovní listy, které budeme používat, pošlu do emailu těm, kteří se mi ozvali, že PS nemají. A. Mo. 

18. 3. 

ČJ

  • učeb. str. 133/4 – prvních 6 vět přepsat do ČJ1 
  • PL: Doplň d – t 1. sloupec (Byl v matematice.) 
  • Malý PS(skřítek) str. 7/1 (17.3. jsem zaměnila PS.) 

M  

  • PL s obrázkem ptáčka v horní části - procvičování násobilky 4 (Byl v matematice.) 
  • PS str. 29/1,2 

ČJ

  • Písanka str. 10 
  • PL: Doplň d – t 2. sloupec 

  

  • Dobrovolný úkol: Zkuste si vyrobit 1 hudební nástroj z písničky Já jsem muzikant. (housle, basu, trubku nebo bubínek) Nemusí vydávat zvuk! Až se sejdeme, bude z nás kapela. J 

19.3. 

ČJ

  • učeb. str. 133/4 – posledních 7 vět přepiš do ČJ1 
  • PL: Doplň d – t 3. sloupec 
  • PS (skřítek) str. 7/2 

M  

  • PL s obrázkem švestky vlevo nahoře – procvičování násobilky 3 
  • PS str. 29/3, 4 
  • PS str. 30/4 z fialového rámečku přepiš 2 sloupce do M2 

ČJ

  • Písanka str.11 
  • Čtení vlastní knihy. Nezapomeňte na Čtenářský deník! 

Pěkný víkend.

Úkoly na 15. – 17. 3.

Milé děti,

doufám, že jste si prázdniny užili a s chutí se můžeme pustit do dalších úkolů. Připomínám, že někteří z Vás jste mi ještě neposlali žabku a některé úkoly. Napravte to! 

 

Vážení rodiče. 

Tento týden dokončíme pracovní sešit z matematiky. V úterý 16. 3. si ho budete moci vyzvednout v přízemí školy během úředních hodin od 9:00 do 12:00.

15. 3.

ČJ  

  • uč. str. 132/5a do ČJ 1 
  • PS (Sluníčko) str. 28/2, nový PS str. 6/5 

M  

  • PS str.27/1-4, 5 výsledky piš za příklad 
  • Na nácvik si, děti, vytrhejte z přílohy příklady, součiny a obrázky k násobení 4. 

PRV

  • uč. str. 44, PS str. 53 
  • Děti, z loňského roku byste měly mít doma papírové hodiny. Zkoušejte si na nich hodiny. 

ČT

  • Čtěte si svoji knížku a napište si ji do čtenářského deníku.

VV

Kočičku máte někteří z vás doma. Zkuste ji podle návodu vytvořit sami. Místo čtvrtky můžete použít jakýkoliv karton, na tělíčko noviny a různé prospekty a letáky. Doufám, že se Vám bude tvořeníčko líbit. :-)

16.3. 

ČJ  

M  

  • PS str. 28 
  • Do M1 přepiš příklady z listu do fólie: ze sloupců 15 a 16 vždy 6 příkladů. Dohromady tedy vypočítáš 12 příkladů. Dodržuj úpravu jako ve škole! 

ČJ  

  • PL Ježek Bertík (Dříve, než začnete číst příběh, přečtěte si na druhé straně 1. úkol.) 

HV

17.3. 

ČJ

  • uč. str. 132/1, 133/2, - ústně, 133/3 do ČJ 1 
  • PS (hlemýžď) str.7/1 

M  

  • PL zvonky
  • Z listu do fólie sloupec č. 17 přepište do M1 příklady na násobení 4. Rozdělte je do 2 sloupců. 

PRV

  • uč. str. 45, PL Náš svět 

ČJ

  • Písanka str.9

Dobrovolné úkoly

Milé děti, čekají Vás jarní prázdniny. Pokud by Vás přepadla paní Nuda, posílám několik listů na její zahnání. Jsou dobrovolné! Budete-li mít chuť, vytiskněte si je a vyřešte.

Vaše A.

Úkoly na 4. a 5. 3.

4. 3.

ČJ

M

ČJ  

  • Písanka str. 8
  • Dokončit PL – Masopust (Máme rozdělaný ze školy.)

5.3.

ČJ

M

ČJ

  • PL Bratři zahradníci (Dostali jste ho ve škole.)

Úkoly na 1. – 3. 3.

1.3.

ČJ

  • uč. str. 125/1 – ústně a odůvodni si pravopis
  • str. 126/5a
  • žlutý PS str. 27/6

M  

  • PS str. 25
  • list do fólie sloupeček č. 5

PRV

  • uč. str. 42 – 43
  • PS str. 51

Čtení

  • Milé děti, podle návodu, který jsem Vám dala ve škole, si vytvořte pohádku Tři zlaté vlasy děda Vševěda. Pozorně si přečtěte krátký text, najděte k němu obrázek a nalepte ho.

VV

  • Děti, zkuste namalovat svého děda Vševěda na papír A4.

2.3.

ČJ

  • uč. str. 129/1
  • nový PS – Psaní souhlásek na konci…….. str. 3/1,2
  • malý PS – Psaní y/ý…. Str. 25/2

M

  • PS str. 26/1-4,7,8,
  • do M1 přepsat a vypočítat z PS str. 26/5 – 1. a 2. sloupeček

ČJ

  • pečlivě vybarvi obrázky v pohádce Tři zlaté vlasy….

3. 3.

ČJ  

  • uč. str. 131
  • nový PS str. 4/1
  • žlutý PS str. 28/1

M

PRV

  • PL 7 – Náš svět (Strana, kde je sněhulák.)
  • PS str. 52

Ke kontrole mi, prosím, posílejte pouze podtržené úkoly. Informace o výuce v TEAMSECH na ŠOL.

Úkoly na 16. 11.

ČJ 

· Učeb. str. 64/12 ústně 

· PS str. 12/3 

· Na list papíru A4 rodokmen podle učeb. str. 65/3 a ke jménům nakresli členy rodiny 

M 

· PS str. 11 

PRV 

· Učeb. str. 16 – Savci v podzimním lese 

Nemám ještě úkoly od některých dětí nejen za čtvrtek a pátek, ale i za pondělí-středu! 

 

Do školy si děti ve středu přinesou vše podle rozvrhu kromě věcí na TV. Vhodná by byla i podložka na sezení. Nezapomenou na přílohu z M a vystřižené mince. Na PRV budeme potřebovat 1 obrázek savce a 1 obrázek ptáka o velikosti A5(mohou být vystřižené z časopisu, vytištěné nebo nakreslené). 

Na čtvrtek budeme potřebovat špejle: 16ks po 4cm a 4ks po 7cm. Budeme z nich modelovat krychli a kvádr (M - PS str. 9). Pokud je nemáte doma, stačí suché větvičky nebo klacíky dané délky. Modely budou zajímavější.

Úkoly na 12. a 13. 11.

Zdravím, Vás děti. Posílám jedny z posledních úkolů. Pokud se nic nepokazí, mohli bychom se všichni brzy setkat ve třídě. 

A. Mo. 

12. 11. 

ČJ 

  • učeb. str. 63/7,8 - ústně 
  • PS str. 11/1 
  • Písanka str. 17 

M 

  • PS str. 8 

 

13.11. 

ČJ 

  • uč. str. 64/10,11 – ústně 
  • PS str. 11/2 
  • Písanka str. 18 
  • Číst knížku. 

M 

Děti, na jaře jsem vám poslala kódy potřebné k přihlášení na stránky UMÍME TO. Dnes si tam můžete pohrát s pexesem. Ti, kteří se už přihlásili, jsou ve druhé třídě. Budete potřebovat heslo do třídy. To pošlu na školu online. Byla bych ráda, kdyby se tam přihlásili i ostatní. 

Podtržené úkoly jsou určené k odeslání na můj email.

Úkoly na 9. – 11. 11. 

9.11. 

ČJ 

  • PL - Kontrolní opakování příloha (Samostatná práce dětí, bez pomoci a následné kontroly rodičů. Práce nebude hodnocena, jen si chci udělat přehled o tom, jak zvládají probrané učivo.) 
  • Číst vlastní knihu. 

M 

  • PS str. 5 

PRV 

  • uč. str. 13, PS str. 19,20 
  • (V uč. str. 14 – 15 si prohlédni Podzimní les a zkus si pojmenovat očíslované obrázky.) 

10.11. 

ČJ 

  • uč str. 59/5a ústně a 4 věty z tohoto cvičení opiš do ČJ 1 
  • uč str. 61/1 - ústně 
  • PL – V kině příloha 

M 

  • PS str. 6 

12.11. 

ČJ 

  • uč. str. 62/2-6 ústně 
  • uč. str.62/2 – do ČJ 1 
  • Číst vlastní knížku. 

M 

  • uč. str. 7 
  • sešit M1 – str. 7/3 jen žluté sloupečky 

PRV 

  • uč. str. 18 + ryby na str. 19 
  • PS str. 15 

 

Online výuka: 

Po I. sk. 8:30 – 9:15    II. sk. 9:30 – 10:15 II.   

Út I. sk. 8:30 – 9:15    II. sk. 9:30 – 10:15 II.

Stř. I. sk. 8:30 – 9:15    II. sk. 9:30 – 10:15 II. 

 

Úkoly na 5. - 6. 11. 

5. 11. 

ČJ

  • učeb. str. 54/1a ústně, 
  • str. 58/2 písemně do sešitu ČJ1 
  • PS str. 10/5 
  • PL - příloha 

M  

  • PS 5 str. 1,2 

6. 11. 

ČJ  

  • učeb. str. 55/3, 58/3 – ústně 
  • str. 58/1a, b Přepiš do ČJ1, doplň znaménko na konci věty a nad větu napiš tužkou druh věty O – oznamovací, T – tázací, P – přací, R – rozkazovací 

M  

  • PS 5 str. 3, 4 
  • Zetíkovský úkol do 11. 11.: Napiš do sešitu jednu hádanku i s řešením. Neopakuj ale ty, které jsou v učebnici. 

Do e-mailu mi, prosím, pošlete pouze podtržené úkoly. 

A. Mo.

Úkoly na 2. – 4. 11. 

2.11. 

ČJ

  • věta přací: uč. str. 50/1,3 ústně, 50/2 na papír 
  • barevný rámeček – Pamatuj! -přečíst a zapamatovat si 
  • Písanka str. 14 
  • Čítanka – přečtěte si libovolný příběh 

PRV

  • uč. str. 10,11 – ideální spojit s procházkou v lese 

 

3.11. 

ČJ 

  • věta tázací: uč. str. 51/1a-d, 52/3a ústně 
  • barevný rámeček – Pamatuj! -přečíst a zapamatovat si 
  • PS str. 8/2 
  • Pracovní list PL Ježibaba 

M

  • PS str. 25 

 

4.11. 

ČJ  

  • uč. str. 53 ústně 
  • PS str. 9/3 
  • Písanka str. 15 
  • Čítanka – pokračovat v četbě 

M 

  • PS str. 24 

PRV

  • uč. str. 12,13 
  • PS str. 16 

 

Podtrženy jsou úkoly, které mi pošlete na email. Více informací na ŠOL. 

 

Online výuka 

  • 2. 11. ČJ+ PRV 
  • 3. 11. ČJ + M 
  • 4. 11. ČJ + PRV 

Více informací na ŠOL. A. Mo.

Úkoly 23. 10.

22.10. 

ČJ – PL s karnevalovou maskou vlevo nahoře 

Uč str. 47/1a,3a – ústně, 

Děti budou znát rámeček Pamatuj si: 

M - PS str. 21 

ČJ – na papír napsat 3 oznamovací věty, 

Písanka st. 12 

23.10. 

M – PS str. 22, 23 

ČJ – uč. str. 48-49/1a,b, - ústně 

str.49/3a ústně, 

str. 49/3b – písemně na papír 

Písanka str. 13 

Milé děti, na prázdniny vám nebudu dávat úkoly. Pokud byste měly ale chuť, můžete zkusit následující odkazy. Jinak si užijte podzimní volno a v listopadu se zase uvidíme. Buď se sejdeme ve třídě, nebo na obrazovce. J 

Vaše A.Mo. Stránky na PC na procvičování: http://matematika.hrou.cz/c/2.trida, https://skolakov.eu/matematika-2-trida (Najdete tam i češtinu.) UčíTelka — Česká televize

Úkoly do 21. 10.

Úkoly na 19. – 21. 10. 

19. 10. 

ČJ – uč. str. 40/3 – písemně na papír- procvičení vlastních jmen 

str. 44/7, 8 – ústně 

PRV – uč. str. 9 Děti by měly znát pojmy stromy jehličnaté a listnaté, opadavé a stálozelené včetně některých zástupců. 

ČJ – list viz. Příloha - Čaroděj 

20. 10. 

ČJ – PL se džbánkem vlevo nahoře (Děti ho mají u sebe.) 

uč. str. 44/9 na papír 

str. 44/10 ústně 

M – PS str. 19 

ČJ – PL viz. Příloha - Autíčka 

21. 10. 

ČJ – PL s autíčkem vlevo 

uč. str. 46/1 Druhy vět 

PS str. 7/4 

M – PS str. 20 

PRV – PL viz Příloha - Jehličnany 

ČJ – Procvičovat čtení - číst vlastní knížku. 

Informace k výuce v prostředí MS TEAMS budou na Škole OnLine(ŠOL). 

A. MO.

Úkoly do 16. 10.

14. 10.

ČJ – uč. str. 35/13a ústně

        uč. str. 40/2 ústně

list s obrázkem rohlíku (Dnes děti dostaly 3 listy, které budeme postupně vyplňovat.)

        PS str. 6/4

M 4/B – str. 15 (Zároveň mají děti u sebe další PS 5 pro případ, že by se uzavření škol prodloužilo. Doufám, že se to ale nestane!)

PRV – uč. str. 8

          PS str. 14

ČJ – Písanka str. 8

Přimlouvám se za to, aby děti četly alespoň jednu stránku v libovolné knížce denně!

Držím palce!

Text pro děti: Dobrovolný úkol do třídní soutěže – Zetíkovy hry

Vyrob strašidýlko nebo zvířátko z různých plodů. Dnes jsme si o tom četli v čítance.

15.10.

ČJ – učeb. str. 43/3b-ústně podle nápovědy v cvičení 3a

                          43/4 + Pamatuj!

                          PS str. 8/1,7/4

M – PS str. 17

ČJ – list s otevřeným oknem vlevo nahoře (Děti ho mají u sebe.)

16.10.

M – str. 16, 18

ČJ – učeb. str.  44/5 na papír

                   str. 44/6 ústně

    PS str. 9/4

Dětem jsem nedávala malé sešity. Měly už těžkou tašku. Písemné úkoly pište místo do sešitu na papír.