Navigace

Obsah

Online výuka 29.–30. 4.

  • 9:00–9:45

29.4.

ČJ

  • uč. s. 145/7, 8
  • PS (žlutý) s. 35/1

M

  • PS s.12/ 5, 6, 7

ČTENÍ

  • s. 104–106, hlasité čtení

30.4.

ČJ  

  • uč. s.145/ 9

M

  • PS s.13,opak. geometrie

ČTENÍ

  • s.107, opiš báseň: Co roste ze země?

26.4.

ČJ

  • uč. s. 143/1, 2. Věta jednoduchá,souvětí.
  • Opak. s. 142/2, 3.

 

M

  • PS s. 9–11. Opak. nás. a děl. šesti.

 

PRV

  • PS s. 64/2


ČTENÍ

s. 103, čtení, úkoly.

 

27. 4.

ČJ

  • uč. s. 144/3,4
  • uč. s.42–43, opak.


M

  • PS s.12/1, 2, 3.

 

ČTENÍ

  • s. 104–105, 1. část, hlasité čtení.


28. 4.

ČJ

  • uč. s. 144/5, 6

 

M  

  • PS s. 12/4

 

PRV

  • PS s. 65/1, 2


ČTENÍ

  • s. 106, hlasité čtení, otázky a úkoly


Online výuka 26.–28. 4.

  • 9:00 - 9:45 hod.

 

Doplňující pokyny pro žáky s AP:

  • Opakovat si násobilku 2,3,4 a 5. Psát si diktáty viz.učebnice ČJ.

Úkoly do 16. 4. 

15.4.

ČJ

  • Procv.si...s.22/ 8
  • s.23/9

 

  • PS s. 8/7,8,9

ČTENÍ

  • uč.s.101.Pokojíček

 

16.4.

ČJ

  • Procv.si..s.23/ 10
  • Diktát s. 141/ 4b,učebnice

M

  • PS s.32/ 1,6.Procv.nás. a děl.2,3,4

ČTENÍ

  • uč.s.101,básně

 

Online výuka vždy 9:00 - 9:45

 

Doplňující pokyny pro žáky s AP:
  • Procvičovat si násobky ,,2-5ti" .Najít si při procházce jednu z jarních kytiček,namalovat si ji a popsat její části.Opakovat si hodiny.

Úkoly do 14. 4.

12.4.

ČJ

  • Procv.si...s.19/1,2.

M

  • PS s. 7/8.

PRV

  • uč. s. 55.Domácí ptáci.

ČTENÍ  

  • s. 98 - 100. Jak učesali vílu.

 

13.4.

ČJ

  • Procv.si...s. 20/ 3,4.

M

  • PS s. 8/ 1,2,3.

ČTENÍ

  • s. 98 - 100.
14.4.

ČJ

  • Procv.si...s. 21/ 5,6,7.

M

  • PS s. 8/ 4,5,6.

PRV

  • uč.s. 54 - 55.PS s. 62.

ČTENÍ

  • s.100.Otázky a úkoly.
Doplňující pokyny pro žáky s AP:
  • Opakovat si hodiny a čas (viz.Prv. str.44 a 45).
  • Napsat si malá psací písmenka podle abecedy.
  • Každý den si připomínat a procvičovat + a - do 100.
  • On-line konzultace opět viz. teamsy.

Úkoly do 9. 4.

6. 4.

ČJ

  • Opakování uč.s.140/2
  • PS(žlutý) s. 33/ 12,13


M

  • Opakování nás. a děl.2,3,4,5
  • PS s. 6/ 2,3


ČTENÍ

  • hlasité čtení s. 92 - 94
7.4.

ČJ

  • uč.s.141/ 4 - diktát
  • 141/ 5


M

  • PS s.6/ 4,5


PRV

  • Domácí ptáci,s.54


ČTENÍ

  • s. 92 - 94  
8.4.

ČJ

  • PS(žlutý) s. 34/ 14,15

M

  • PS s. 7/ 1,2

ČTENÍ

  • číst s. 95 - 1.část.Velikonoční pohádka...
9.4.

ČJ

  • uč.s. 142 - opak.
  • Procv.si...s.17/ 4
  • s.18/ 5

M

  • PS s.7/ 3,4,5,6,7

ČTENÍ

  • s. 96 - 98.Velikonoční pohádka - dokončit
Doplňující pokyny pro žáky s AP:
  • Zopakovat si násobky ,,2 a 3".Napsat si diktát (např.:,,Děti sbírají borůvky,maliny a lesní jahody na svačinku. Na zahrádce u babičky Vlasty kvetou narcisky.Maminka nám uvařila vynikající oběd.").
  • (Možnost on-line konzultace opět viz.teamsy.)

Úkoly do 31. 3.

Online výuka:
  • Po 9:00 - 9:45
  • Út 9:00 - 9:45
  • St 9:00 - 9:45
29. 3.

ČJ

  • uč. s. 139/ 4,5
  • Procv.si....s. 16/ 1,2,3

M

  • PS s. 5/ 1


PRV

  • uč.s.52 - 53,opak- Hospodářská zvířata
  • PS s. 61 - Kdo k sobě patří


ČTENÍ

  • s. 91, hlasitý přednes
30.3.

ČJ  

  • s.136 - 139,opak.
  • s.139/ 3 - pís.
  • PS(žlutý) s.32/ 11


M

  • PS s.5/ 5.Procvičování nás. a dělení


ČTENÍ

  • s. 92, Já jsem malý koledníček - naučit zpaměti
31.3.

ČJ

  • uč. s. 140/ 1,2,3
  • s.140/ 3,napiš 1. odstavec


M

  • PS s. 6/1, dělení pěti


PRV

  • uč.s. 54
  • PS s. 61 - Slepice


ČTENÍ

  • s. 92 - Velikonoce v Bullerbynu(1. část)

 

Doplňující pokyny pro žáky s AP:
  • Zopakovat si písemně každý den 1 řádek ze cv.13/a na str.35 v Čj.
  • Stále si písemně připomínat + a - do 100 (alespoň 5 a 5 př. denně).
  • Z Prv si postupně zopakovat měsíce, dopr. značky a důležitá tel. čísla ( viz.str.5,6,7).

(Možnost on-line konzultace opět viz.teamsy.)

 

Online výuka:

  • Čt 9:00 - 9:45
  • Pá 9:00 - 9:45

25.3.

ČJ 

  • uč.s.136 - 138,opak.
  • Procv.si....s.14/3,4, s.15/5

M

  • PS s. 4/1,2,3,4.

ČTENÍ

  • s.89 - 91.

26.3.

ČJ

  • uč.s.138/1, 139/2,3
  • PS(žlutý) s.32/10

M

  • PS s.4/5 - 9

ČTENÍ

  • s.91.Na Cejlonu
Doplňující pokyny pro žáky s AP:

Zkusit si napsat ,,Ověř si, co umíš,, z uč.Čj str.31.Opakovat si + a - do 100.

 

Online výuka:

  • Po 9:00 - 9:45
  • Út 9:00 - 9:45
  • St 9:00 - 9:45

22.3.

ČJ

  • uč.s.136/1,psaní z/s , ž/š
  • uč.s.137/2
  • PS(žlutý) s. 30/7
  • s. 31/8


M

  • Procvičování nás. a děl. 2, 3, 4.

 

PRV

  • uč. s. 52 - Hospodářská zvířata
  • PS s. 60


ČTENÍ

  • Hlasité čtení s. 88 - opak.

23.3.

ČJ

  • č. s. 137/3,4
  • PS (žlutý) s. 31/9


M

  • PS s. 3/1,2,3.


ČTENÍ

  • s. 89 - Hlasité čtení.

24.3.

ČJ

  • uč.s.137/5
  • 138/6
  • Procvič si...s.13/1,2.


M

  • PS s. 3/4,5,6.


PRV

  • uč. s. 53 - Hospodářská zvířata.
  • PS s. 61


ČTENÍ

  • s. 89 - 91

 

Doplňující pokyny pro žáky s AP :

Procvičovat si na papírových hodinách čas ( půl a celé hod.- co v tu dobu obvykle děláme).Opakovat si násobky čtyř.Diktáty slov (obsahující D, T).

----------------------------------------------

Online výuka:

  • Čt 9:00 - 9:45
  • Pá 9:00 - 9:45

18.3.

ČJ

  • uč.s.135/1
  • uč.s.135/2 - pís.
  • uč.s.135/3- pís.
  • uč.s.135/4
  • uč.s.136/5


M

  • PS s.2 / 1,2


ČTENÍ

  • s.87 - hlasité čtení


19.3.

 

ČJ

  • PS(žlutý),s.30 / 6
  • Procv.si...s.10 / 1, s.11,s.12


M

  • PS s.2 / 3,4


ČTENÍ

  • S.88 - básně

 

Doplňující informace pro žáky s AP :

Procvičovat si počítání do 100 (sčítání, odčítání ). Při procházce si všímat jarní přírody (sněženky,pupeny,...).Psát si cvičné diktáty.

(Pro žáky s AP je možnost on-line konzultace psána vždy v teamsech. )

 

Online výuka:

  • Po 9:00 - 9:45
  • Út 9:00 - 9:45
  • St 9:00 - 9:45

15. 3.

ČJ

  • uč.s.132/1-folie
  • s. 133/2-napiš
  • s. 133/3-opak.druhy vět
  • s. 133/4
  • PS (žlutý) s. 29/4


M

  • PS č.7-násobení 2,3,4 - desky,tabulka násobení
  • PS s.1/2


PRV

  • uč.s.48 - 49. Jaro u vody.


ČTENÍ

  • s. 85-86


16.3.

ČJ

  • PS (žlutý) s. 29/5
  • uč.s. 133/5
  • uč.s. 133/6, diktát
  • uč.s. 134/7, 8 - ústně


M

  • PS s. 1 /3,4,5


ČTENÍ

  • s.85 - 86, úkoly s.86


17.3.

 

ČJ

  • Procvič. si ....s.7,8,9,10/6


M

  • PS s.1 / 6,7


PRV

  • uč. s. 51
  • PS s. 63


ČTENÍ

  • s. 87, úkoly

Dopňující informace pro žáky s AP:

Procvičovat si násobky dvou a tří (pokud to dělá problém - ukazovat např. na počítadle,.....pomáhat si prstíky). Každý den si alespoň 10 min. číst (pokládat kontrolní otázky - kvůli porozumění textu).

 

Online výuka:

  • Čt 9:00 - 9:45
  • Pá 9:00 - 9:45

 

4.3.

ČJ

  • PS Procvičujeme si...s.5, 6.

M

  • PS s. 32/10 - 14. Souhrnné opakování.

Čtení

  • uč. s. 81 - 83.

5.3.

ČJ

  • uč. s. 129 - 132.Opakování. Str.132/4 - napsat

M

  • Procvičování násobení a dělení 2,3,4.

Čtení

  • uč. s. 84. Opiš a doplň verše

 

Doplňující instrukce pro žáky s AP:

Každý den si několikrát zopakovat násobky ,,2,, a tvrdé a měkké souhlásky.

(Pro žáky s AP možnost on-line konzultace -viz.Teamsy)

Online výuka 1.–3. 3.

  • Po 9:00 - 9:45
  • Út 9:00 - 9:45
  • ST 9:00 - 9:45

Úkoly na 1.3.

ČJ

  • uč. s. 129 - 130, PS(žlutý) s. 28/1

M

  • PS s.30.Dělení čtyřmi

PRV

  • uč.s.46 - 47, Jaro, části rostlin, části stromu.

Čtení 

  • s.79, otázky a úkoly


Úkoly na 2.3.

ČJ

  • uč. s. 131, PS (Procvič si) s. 3-4

M

  • PS s. 31, opak. geometrie.

Čtení

  • s.80,hlasité čtení.


Úkoly na 3.3.

ČJ

  • uč.s.132/3,4,5. PS (žlutý) s. 28/2.

M

  • Opakování násobilky 2,3,4.

PRV

  • uč. s. 50, Jarní les.

Čtení

  • s. 81 - 83

Doplňující informace pro žáky s AP (do 3. 3.):

Vytvořit si vlastní kalendář (na papír)- tzn.každý den si napsat kolikátého je,co je za den,měsíc a jaké je roční období. Každý den si přeříkat abecedu a počítání po ,,10'' do 100 a zpět.

 


 

Úkoly na 16.11.

ČJ

  • Opak.,uč. s. 59 - 60.Ověř si,co umíš.


M

  • PS s..9.Příloha - krychle,kvádr,kužel.


PRV

  • uč.s.22 -23.Zelenina a ovoce - opak.
  • PS s. 23 - 25,opak.PODZIM


ČTENÍ

  • Hlasité čtení s. 53.Vánoční krajina


PSANÍ

  • s.30

 

Doplňující instrukce pro žáky s AP :

  • Zopakovat si abecedu; procvičit si číselnou řadu do 20 a zpět a namalovat si čtverec, trojúhelník a obdélník.

Úkoly do 13. 11.

12.11.

ČJ  

  • Co jsme se naučili - opak., uč. s. 58
  • sešit ČJ - 1, uč. s. 58/1 - napiš 2 věty


M

  • PS s. 8


ČTENÍ

  • s. 52. Nemalujte čerta na zeď!

PSANÍ  

  • s.29 (dopiš slova)


13. 11.
ČJ

  • Opak.,uč.s.59
  • sešit ČJ - 1,uč.s.59/6,napsat diktát

M

  • PS s.7 - 8,opak.

ČTENÍ

  • s.51 - 52,opak.Výrazné čtení básní.

 

Doplňující úkoly a instrukce pro žáky s AP :

Při podzimní procházce si všímat přírody kolem nás ( pozorovat druhy 🌲🌳, jejich plody a listy ; pozorovat rozdíl mezi 🌲 a keřem,...). V průběhu dne si během běžné komunikace občas určit druh právě řečené věty. Zkoušet si počítat po deseti do 100 a zpět.

Úkoly do 11. 11.

Úkoly na 9.11.
ČJ

  • Uspořádání vět,uč.s.56

M

PRV  

  • Zelenina s.22

ČTENÍ

  • s.48 - 49.Jak hráli divadlo na Mikuláše

PSANÍ

  • Písanka s. 28(4řádky)


Úkoly na 10.11.
ČJ

  • Uspořádání vět,PS s.10/5

M

ČTENÍ

  • Hlasité čtení s.50 - 51 (dokončení) Jak hráli....

PSANÍ 


Úkoly na 11.11.
ČJ

  • Sloh:Jak se k sobě chováme,s.57, PS s.10/6

M  

  • PS s.7.Desítky a jednotky,rozklad čísel na desítky a jednotky

PRV

  • Ovoce,s.23.PS s. 22.

ČTENÍ

  • s.51.Na ledě

PSANÍ

  • s.29(4 řádky)

 

Doplňující instrukce a úkoly pro žákyni s AP :

Napsat si křestní jména rodinných příslušníků a pomocí očíslování je seřadit podle abecedy. Procvičovat si sčítání s přechodem desítky ( tzn. 7+8, 9+5......). Možno si to v případě potřeby znázornit nákresem viz. učebnice, na počítadle, či pomocí prstíků.

Úkoly na 5.11.

ČJ

  • Uspořádání vět v textu,s.54
  • sešit ČJ - 1,uč.s.54/1,napsat

M

  • PS s. 3/úkoly 5 - 7

ČTENÍ

  • hlasité čtení s. 46 - 47/Myšáček a tužka/

Úkoly na 6.11.

ČJ

  • Pořadí vět,uč.s.55
  • PS s 9/4

ČTENÍ

  • s.48,báseň Četr Mikuláš

PSANÍ

  • s.27

 

Doplňující instrukce a úkoly pro žákyni s asistencí:

Vymyslet si a napsat na papír s datumem 3 věty přací . V příloze máte možnost procvičení si rozkladů čísel - podle momentálních možností 🙂.

2.11. - 4.11.

ČJ

  • Ptáme se,uč. s. 51
  • sešit ČJ - 1,napiš 3 věty tázací
  • PS s.8/2
  • Otázky ano,ne, uč.s.52
  • PS s.9/3
  • Věta tázací,uč. s. 53
  • sešit ČJ - 1,napsat z uč. s.53/4c


M

  • PS číslo 5,s.1
  • PS s.2
  • PS s.3,úkoly 1 - 4


ČTENÍ  

  • s.43
  • s.45
  • s.46,V mrazu


PSANÍ

  • s.25
  • s.26


PRVOUKA

  • Podzimní rybník, uč. s. 18 - 19
  • Podzimní zahrada, uč.s. 20 - 21

 

Úkoly pro žáky s AP

Z článku ,, Kdo z nás ví něco o ježčích?"(čít. str.37-39,Fr. Nepil) vypsat 3 věty oznamovací ( na papír s datumem). Na přiložené slovní úlohy odpovídat vždy celou větou (stačí ústně).

Úkoly 23. 10.

ČJ

uč. s. 49,sešit ČJ-1,napiš 3 věty rozkazovací

Něco si přejeme,uč. s.50,sešit ČJ-1,napiš 3 věty přací

M  

PS s.28/konec sešitu 4/B/,folie sloupec 91,92,93,94.

Čtení

hlasité čtení,s.40 - 41,Jak namalovat strom

hlasité čtení s. 41 - 42,Hroší maminka a tatínek.Hádanky.

Doplňující úkoly pro žákyni s AP :

Opakovat si abecedu a čís.řadu do dvaceti a zpět, popřípadě si číst přiložený článek, či si zopakovat placení🙂.

 

Úkoly do 21. 10.

ČJ  

Druhy vět,uč.s.46

Oznamujeme,uč. s. 47,sešit ČJ-1,napiš 3 věty oznamovací

Rozkazujeme,uč.s.48

M  

PS s. 26

PS s. 27,folie sloupec 90

Čtení

Hlasité čtení,s.37 - 39.Písanka s. 23.

PRV

Savci v podzimním lese,uč. s. 16 - 17,19.

           PS s.21/nemusíte spol.úkol/

           Pracovní listy - Podzim,Podzim II.

Čtení

s.40,Krokodýl

Psaní

Písanka s. 24

Doplňující informace pro žákyni s  asistencí:

(V případě nemožnosti tisku je možné si příklady vypočítat jen na papír). Tyto úkoly berte jako další možnost procvičování si probírané látky.Jejich množství přizpůsobte momentálním možnostem dítěte.

Úkoly do 16. 10.

ČJ

Věta

uč.s.44, PS s.8/1,sešit ČJ-1,napiš s.44/5

uč.s.44,sešit ČJ-1,napiš s.44/7

uč.s.45,sešit ČJ-1,napiš s.44/9

M

PS s.25,folie sloupec 88,89

PRV

Význam lesa,uč.s.13 - 15,PS s. 20,příloha - 1.list/PS vzadu/

Čtení

hlasité čtení s.35 - 37,vypravování

Psaní

Písanka s.22

Žák s AP:

ČJ - Opakovat si abecedu ( například i při procházce, nebo si jí doma každý den celou napsat ).Číst si alespoň 10 minut denně ( co bude chtít ).

MAT -  Opakovat si několikrát za den číselnou osu od 0 - 20 a od 20 - 0. Dát si denně alespoň 10 příkladů na porovnávání čísel do dvaceti.

PRV - Znát svůj datum narození ( který den, měsíc,rok, jestli se narodila na jaře, na podzim.....)TZN. opakovat si dny v týdnu, měsíce a roční období.