Navigace

Obsah

Úkoly do 12. 6.

Český jazyk 

  •  pracovní sešit  - SLOVNÍ DRUHY - str. 26 cv. 4,5, str. 27 cv. 6

 

Matematika

  •  dělení se zbytkem číslem 6
  •  Učebnice str. 14 v. 36 - do sešitu, 38  - do učebnice

 

Aj

  • učebnice str. 51 - vyber si 4 obrázky a ústně je popiš podle vzoru.
  • Pracovní sešit str. 66 cv. 1, 2

Úkoly do 10. 6. 

Český jazyk 

  • Naučíme se další slovní druh Příslovce
    • do školního sešitu si napiš nadpis Příslovce a pod nadpis si napiš červený vykřičník
    • z učebnice si opiš žlutý rámeček pamatuj si! ze strany137
    • do školního sešitu vypracuj cvičení z učebnice na straně 136/ 1
    • malý pracovní sešit SLOVNÍ DRUHY  str. 25 cv. 2, 26 cv.3

 

Matematika

  • Pracovní list
  • opakovat dělení se zbytkem ( 2-6)
  •  úkol na umímematiku

 

Výtvarná výchova (do konce týdne)

Prv

Úkoly na 8.-12. 6.

Ptáci: 

Přečíst v učeb. str. 67, do malého sešitu napsat nadpis PTÁCI, nakreslit a popsat sýkorku, vyjmenovat dle učebnice, příp. podle vlasních znalostí, další ptáky.

  • PS str. 55

Savci: 

Přečíst v učeb. str. 68, do malého sešitu nadpis SAVCI,nakreslit a popsat srnce, vyjmenovat dle učeb., příp. podle vlastních znalostí, další savce.

  • PS str. 56

Mgr. Todorovová

 

 

Úkoly do 5. 6.

Český jazyk

  •  Pracovní sešit str. 40 cv. 7, 8, 9

Matematika

Anglický jazyk 

  • Nakresli celou svou rodinu i s mazlíčky a popiš je. 
  • Př.: This is my mum. She´s a woman. She´s tall and slim. She´s got long blond hair.

Anglický jazyk, Český jazyk, Matematika

  • úkoly do 3. 6. zde.

PRV 

1. - 3. 6.

 

  • uč. str. 64 - přečíst, podle obrázku nakreslit kapra a popsat jeho části.
  • Dále do malého sešitu napsat Sladkovodní ryby a pár jich vyjmenovat a Mořské ryby a aspoň 2 vyjmenovat.
  • PS str. 52

Mgr. Todorovová

Obojživelníci - pročíst str. 65 a do malého sešitu napsat: 

  • obojživelníci bezocasí - žáby - 4 vyjmen.                                                                                                                              
  • ocasatí - 2 vyjmen.
  • Rozmnožování žab: vajíčka - kladena do vody                 
  • pulci - mají ocas, nemají končetiny, dýchají žábrami
  • dospělé žáby - nemají ocas, mají 4 končetiny, dýchají plicemi
  • nakreslit aspoň 1 obrázek
  • PS str. 53

 

4. - 5. 6.

Plazi 

  • uč. str. 66 přečíst, pak do malého sešitu napsat:
  • Plazi - Ještěři - 4 vyjmen.
  • Hadi - 3 vyjmen.
  • Želvy - aspoň tu 1 napsat.
  • Krokodýli - aspoň toho 1 napsat.
  • Upozornit na slepýše - beznohá ještěrka.  
  • Nakreslit aspoň 1 obrázek.
  • PS str. 54

Mgr. Todorovová

Úkoly do 29. 5.

Český jazyk

  • pracovní sešit SLOVNÍ DRUHY – str. 3, 4 - celé
    • 16/1
    • 17/2
  • nová modrá písanka str. 1,2

Matematika

  • učebnice 3. díl  str. 10 cv. 16, 18, 20 – do učebnice tužkou
  • cv. 17 do školního sešitu

Anglický jazyk 

  • do sešitu English napiš a nakresli následující věty:        

                                            Ona má dlouhé hnědé vlasy. 

                                            Já mám krátké blonďaté vlasy.

                                            On má krátké černé vlasy.

                                            Žena má dlouhé černé vlasy.

                                            Muž má krátké blonďaté vlasy.

                                            Dívka má krátké černé vlasy.

  • pracovní sešit  str. 64

 

Úkoly do 27. 5.

Český jazyk, matematika a anglický jazyk

  • Zadání učiva naleznete zde.
  • Dobrovolný pracovní list z matematiky je zde.

Prvouka 

Vážení rodiče, milé děti,

pokud jste splnili v PRV vše z učebnice do str. 52 a z PS do str. 50 a DĚTI JDOU OD 25. 5. DO ŠKOLY, posílání úkolů mně skončilo, ode mě zaslané úkoly budou děti nadále plnit s pí. učitelkami ve škole a ty je i zkontrolují. Já ještě pošlu hodnocení vesměs výborné spolupráce na ŠOL.

DĚTI, KTERÉ I NADÁLE ZŮSTÁVAJÍ DOMA, budou dostávat stejné úkoly, ale budete je i pak posílat MNĚ. Dosavadní práci i vám ohodnotím, až budu mít úkoly od většiny z vás.

Děkuji tedy rodičům za velmi dobrou spolupráci a prosím ty, jejichž děti do školy nepůjdou, aby ještě vydrželi!

Mgr. J. Todorovová

Do 29. 5.

Přečíst z uč. str. 63, do malého sešitu zapsat HMYZ a k tomu popsat části hmyzu (nohou je 6, křídla 4, někdy jen 2), pak 2 možnosti, jak se hmyz množí (stačí ta hesla dle obrázků) a užitečný a škodlivý hmyz - od každého vyjmenovat aspoň ty 2 druhy, co jsou v učebnici.

  • PS str. 51

Mgr. Todorovová

Do 22. 5.

Český jazyk

  • na umímečesky máte připravený další úkol :-)
  • učebnice str. 130 cv. 6 do učebnice na folii nebo tužkou. 
  • učebnice str. 131 cv. 9  -přepiš věty do školního sešitu a modře podtrhni podstatná jména.
  • zkus poprosit někoho z rodičů a zahrajte si hru země, město…., kde procvičíme podstatná jména :-)

 

Matematika

  • pusť si pětiminutovku a zapisuj do sešitu jen výsledky, každý příklad opakuji dvakrát
  • dále opakujeme dělení se zbytkem. Do sešitu spočítej tyto příklady a tentokrát se zkouškou. 
  • Vzor: 25:4= 6( zb. 1) zkouška: 6 .4 +1 = 25
  • 3:4=
  • 21:4=
  • 38:4=
  • 13:4=
  • 22: 4=
  • 2:4=
  • 41:4=
  • 30:4=

Anglický jazyk

  • opakuj si nová slovíčka 
  • pracovní sešit str. 62 cv. 2

Prvouka

Do 22. 5.

  • Prostudovat str. 62 v učebnici - začínáme pro vás asi nejhezčí kapitolu o živočichách.
  • Do malého sešitu napsat na novou stranu nadpis ŽIVOČICHOVÉ a nakreslit podle té str. 62 (možno i jiného) bezobratlého, rybu, obojživelníka, plaza, ptáka a savce, vždy stačí 1 živočich, takže 6 obrázků, vždy u něj napsat např. želva-plaz.
  • PS str. 50

18. 5. – 19. 5.

Český jazyk

 Ukončili jsme vyjmenovaná slova (nebojte se, budeme stále opakovat:-)) a začneme další novou kapitolu, slovní druhy. Už jsme se s některými setkali, tak to bude opakování:-).

  • Napiš si do školního sešitu velký nadpis SLOVNÍ DRUHY. A pod tento nadpis si napiš menší nadpis Podstatná jména.
  • Pak si nakresli velký červený vykřičník a napiš tuto definici: Slova, která označují osoby( Tomáš, trenér, učitelka),  zvířata( pes, labuť) a věci( tabule, mobil) jsou Podstatná jména.
  • učebnice str. 129/ 2a – vypiš do školního sešitu podstatná jména. 
  • Pracovní sešit str. 37/ 1

Matematika

Anglický jazyk

  • učebnice str. 48 – zazpívej si písničku( 2. stopa)a sleduj text. 
  • učebnice str. 48 červený rámeček – pusť si poslech (3. Stopa), poslouchej a ukazuj
  • napiš si do slovníčku nová slovíčka :
    • a woman  - žena
    • a dog – pes
    • a boy – kluk
    • a baby  - miminko
    • a man – muž
    • a girl – dívka
  • pracovní sešit str. 62/ 1 – poslouchej( 4. stopa) a očísluj.
  • Všechny poslechy naleznete na této stránce:https://drive.google.com/drive/folders/165bxSAUUt7qlClu_yPYx2898Pch_HHYT

Český jazyk

14. – 15. 5.

11. 5.  – 13. 5. 

Pomalu dokončujeme učivo o vyjmenovaných slovech a v pracovním sešitě a ve „Šnekovi“ nám zbývá už jen pár cvičení. V pracovním sešitě doděláme poslední cvičení na str. 36 cv. 3 a ve šnekovi doděláme celou stránku 47. A připravila jsem vám další úkoly na umimečesky :-).

Matematika

14. 5.  – 15. 5. 

11. 5.  – 13. 5. 

 

  • do sešitu zkus vypočítat tyto přiklady :
  • 15: 2=                                        3:2=
  • 19: 2=                                       11:2=
  • 7: 2=                                         13:2=
  • 5:2=                                           21:2=

 

  • úkol na umimematiku

Anglický jazyk

14. 5.  – 15. 5. 

Tento týden si napíšeme opakovací test z 6. lekce. Najdi si klidné místečko, změř si 45 minut na práci a vypracuj testík. Pokud si test nemůžeš vytisknout, vezmi si papír a piš mi cvičení z testu na papír. Stačí správné odpovědi. 

  • Popis testu: 
    • 1. stránka 
      • cv. 1 – Přečti si předložky a podle obrázku zakroužkuj správnou předložku (Kočka je na stole. - ON)
      • cv. 2  - Napiš věty podle obrázku. (Kde je Greg a kde není Greg? Greg není v ložnici. Greg je v koupelně.)
    • 2. stránka 
      • cv. 3 – Přečti si text a podle textu domaluj obrázek domečku. 
      • cv. 4 – Nakresli podle vět.

11. 5.  – 13. 5. 

  • opakuj si slovíčka a věty ze 6. lekce. 
  • v pracovním sešitě zopakuj lekci na stránkách 60, 61
  • koncem týdne vám pošlu opakovací testík na lekci

Výtvarná výchova/ pracovní činnosti

Prvouka

11. - 15. 5.

  • Pročíst učivo o houbách - uč. str. 61, do malého sešitu namalovat a popsat křemenáč dle obrázku v učebnici, pak napsat JEDLÉ HOUBY a vyjmenovat aspoň 3 druhy, a JEDOVATÉ HOUBY a opět vyjmenovat aspoň 3 druhy.
  • V PS zpracovat str. 49.

Mgr. Todorovová

Úkoly do 7. 5.

Český jazyk

  • další dva úkoly na umimecesky máte připravené. :-)
  • Diktát – pusť si Diktát - Bagr a napiš ho do sešitu. Zastavuj si nahrávku podle potřeby.
  • Šnek str. 43 cv. 3, 4 – zkontroluj si sám vzadu v klíči str. 50 a nezapomeň se oznámkovat J
  • šnek str. 46

Matematika

Anglický jazyk

  • uč. str. 47  - prohlédni si stránku. Téma stránky jsou Pets – mazlíčkové
  • pusť si nahrávku 47, potom opakuj a ukazuj nová slovíčka zvířat
  • napiš si slovíčka do slovníčku (Vocabulary). Zapiš si jen ty, které neznáš a nevíš, jak se píší.
    • a fish – ryba
    • a dog – pes
    • a hamster – křeček
    • a cat – kočka 
    • a rabbit – králík
    • a pony – poník
  • pusť si nahrávku 48 a opakuj s dětmi: Have you got a pony?.....No, I haven´t

 Yes, I have.

  • pracovní sešit str. 59 cv. 1 – poslouchej nahrávku 49 a doplň.
  • pracovní sešit str. 59 cv. 2  - doplň podle sebe. ( I have got a fish./ I haven´t got a fish.)

Prvouka

Milé děti, vážení rodiče,
zase jste se v drtivé většině celý duben snažili splnit, co jsem vám uložila, takže si to zaslouží odměnu. Začátkem května vám pošlu pěknou známku na ŠOL, pokud budete mít zkontrolované všechny dubnové úkoly. 


A teď úkol na týden 4. - 7. 5.
Pročíst str. 60 v učeb., do sešitu napsat UŽIVATELSKÉ TŘÍDĚNÍ ROSTLIN a pod to rozdělit užitkové rostliny dle učebnice - např. zelenina plodová - rajčata, jádroviny - jablka, okopaniny - brambory, atd., je to celkem 13 možností. U každé se snažte uvést 1 příklad.
V PS vyplnit str. 48.
Toto už bude tedy na květen, což bude snad poslední měsíc, kdy se učíme takto na dálku.
Mgr. Todorovová

27. 4. -  30. 4.

Český jazyk

Chválím všechny, kteří se přihlásili do programu umimeto.cz a vzorně plní domácí úkoly i dobrovolné úkoly:-). Od pondělí na vás čekají další dva domácí úkoly.

  • pracovní sešit str. 36 cv. 2
  • Šnek str.42 cv.1, 2

Matematika

  • dva úkoly na umimematiku.cz  - (Sokoban – přesouvej logicky krabice na zelená políčka)
  • Obrázek – vybarvi stejnou barvou – pokud si obrázek nemůžeš vytisknout, přepiš ho do školního sešitu.
  • spočítej písemně (pod sebe) do školního sešitu a vypočítej řetěz:
    • 28+35+12=                                 
    • 37+26+31=
    • 42+17+29=
    • 64+29+7=
    • 5   +5___+12___-13___+4___-8___x2___x3___:6=

 

Anglický jazyk

  • Učebnice str. 45  - přečti si email a zkus si odpovědět na otázky pod emailem.
  • pracovní sešit str. 57 – doplň email, můžeš si pomáhat učebnicí a nakresli svůj pokoj.

Prvouka

Do 30. 4. 

  • uč. str. 59 - pročíst
  • do malého sešitu zápis: 
    • Rostliny semenné - obr. a popis tulipánu
    • Rostliny výtrusné - 1 obrázek - vybrat si mech, přesličku nebo kapradinu
    • Plody: 
      • suché - tobolka - např. mák
        • lusk - např. hrách
      • dužnaté - malvice - napsat či nakreslit 1 př. 
        • peckovice - napsat či nakreslit 1 př. 
        • bobule - napsat či nakreslit 1 př.
  • vypracovat str. 47 v PS

23. 4.  – 24. 4. 

Český jazyk

-          přihlaš se do naší třídy na umimecesky.cz (heslo mají rodiče na mailu)

-          splň zadaný domácí úkol (přihlásit se – třída – domácí úlohy)

-          https://www.umimecesky.cz/cviceni-vyjmenovana-slova-mix procvičuj a sbírej štíty. Podle štítů uvidím, jak se ti daří opakovat J

-          Šnek str. 44

Matematika

-          přihláš se do naší třídy na umimematiku.cz ( heslo mají rodiče na mailu)

-          splň zadaný domácí úkol (přihlásit se – třída – domácí úlohy)

-          https://www.umimematiku.cz/cviceni-scitani-odcitani-nad-100 libovolně procvičuj a sbírej štíty. Můžete se domluvit s kamarádem a zahrát si proti sobě.

Anglický jazyk

-          Učebnice str. 46 – Poslechni si nového Colina( Nahrávka 46). Zkus si přeložit jednotlivé bublinky a udělej si k tomu stránku v pracovní sešitě str. 58

20. 4.  – 22. 4. 

Český jazyk

  • Do školního sešitu k vyjmenovaným slovům po Z si nakresli velký červený vykřičník. 
  • Pod vykřičník si napiš tato slova a zkus vymyslet ke slovům věty jako jsme to dělali dříve.                                                               

NAZÝVAL X NAZÍVAL

BRZY X BRZIČKO

  • Šnek str. 38 cv. 3, str. 39 cv. 5, 6 – Doplň. Vezmi si červenou pastelku a podle klíče ze zezadu, oprav cvičení (přibližně str. 51). Každé cvičení si oznámkuj.
  • Pracovní sešit str. 35 cv. 1,2,3

Matematika

  • uč. 55 – Připrav si tužku nebo gumovací pero. Popros rodiče, aby tě měřili čas. Na stránku máš 45 minut. Pokud stihneš dřív, tím lépe. Najdi si klidné místo, abys měl/a na práci klid. Nepodváděj! Až budeš mít hotovo, vyfoť mi stránku. 

Anglický jazyk

  • učebnice str. 44 cv. 1 (nahrávka 44.), poslechni si několikrát nahrávku a opakuj slovíčka.
  • do slovníčku ( Wocabulary) napiš tato slovíčka:
    • a rug  - kobereček 
    • a fireplace – krb
    • a painting – obraz 
    • a sofa – pohovka
    • a vase – váza
  • učebnice str. 44 cv 2 – Prohlédni si obě fotografie pokojů. První je pokoj ze starého hradu, druhý je z moderního domu.
  • Pusť si nahrávku (Nahrávka 45) a rozhodni, které věty mluví o hradu a které o moderním domě.

§  There´s a rug on the floor and there´s a big fireplace.

§  There´s a sofa and there´s a red chair.

§  There´s a big painting on the wall.

§  There´s  a big, grey, vase on the table. 

  • Pracovní sešit str. 56 

Prvouka

Prvouka

Řádně prostudovat v učebnici PRV str. 57 a 58. Pak zápisy a obrázky do malého sešitu, najdete to na těchto 2 stranách. Pokud vyhledáte něco navíc, samozřejmě můžete.

  • 1. Kořeny
    • hlavní a vedlejší - obr. a příklad rostliny
    • svazčitý - obr. a př. rostliny
  •  2. Stonky: 
    • stvol - obr. a př. rostliny
    • lodyha - obr. a př. rostliny
    • stéblo - obr. a př. rostliny
  • 3.Listy: 
    • jehlicovité - stačí 1 obrázek a vypsat 4 stromy
    • lupenité jednoduché - stačí 1 obr. a vypsat 3 stromy 
    • lupenité složené - stačí 1 obr. a vypsat 2 stromy

Úkol z PS tentokrát není.

Mgr. Todorovová

Výtvarná výchova / pracovní činnosti

Bohužel jsme museli přerušit naší vesmírnou misi, tak si alespoň namalujeme, nakreslíme nebo vyrobíme naše kosmonauty ve vesmíru. Na projekt máš celý týden, tak si nech záležet. Přikládám pár obrázků k inspiraci.

14. 4. – 17.4.

Český jazyk

  • zopakuj si předpony Vy - , vý -  v následujícím cvičení. Kdo si nemůže list vytisknout, přepíše jej do školního sešitu (předpony).
  • zopakuj si všechna vyjmenovaná slova ve hře křížovky: https://www.umimecesky.cz/krizovky#ps992
  • Zbývají nám poslední vyjmenovaná slova po Z, je jich jen pár. Slova se nauč.
  • Napiš si do školního sešitu velké „Z“ a nakresli vlastní obrázky k vyjmenovaným slovům. Můžeš se inspirovat v této prezentaci: https://skolakov.eu/cesky-jazyk/3-trida/vyjmenovana-slova-po-z/prezentace/knihaZ.html
  • Ke každému vyjmenovanému slovu napiš tato slova příbuzná:
    • Brzy.
    • Jazyk – jazýček, jazykový, cizojazyčný, jazykověda, jazylka.
    • Nazývat  - ozývat se, vzývat, vyzývat, vyzývavý.
    • Ruzyně – v Ruzyni, ruzyňské.

Matematika

  • potrénuj sčítání a odčítání v tomto cvičení: https://www.umimematiku.cz/rozhodovacka-scitani-odcitani-nad20-uroven2/2166
  • učebnice str. 51 cv. 16, 17, 19, 20, 22, 25 – ke každé slovní úloze napiš  do učebnice pouze příklad a výpočet.
  • Geometrie – „Natoč film“  - pokud nemáš možnost film vytisknout, překresli si jej do sešitu na geometrii a narýsuj (film).

Anglický jazyk

  • učebnice str. 43  - poslechni si hru (poslech uč. 43).
  • popros někoho z rodičů, aby si s tebou zahrál hru na této straně.
  • pracovní sešit 55 cv. 1 – nakresli 6 věcí z rámečku k nábytku.
  • pracovní sešit 55 cv. 2  -  popiš svůj obrázek a místo kamaráda popiš můj obrázek (My teacher)

Prvouka

14. - 17. 4.

Pročíst a nastudovat str. 56 v učebnici, do malého sešitu pak napsat ROSTLINY JEDNOLETÉ, ROSTLINY DVOULETÉ, ROSTLINY VYTRVALÉ a ke každé napsat (možno i nakreslit- to už není povinné) 1-3 rostliny. Jednu máte vždy v učebnici, další lze najít na internetu či v atlsech, zeptat se rodičů...

Dále pak vypracovat str. 46 v PS.

Ať se daří! 

Mgr. Todorovová

1. 4. – 5. 4.

Český jazyk

Matematika

  • Vem si školní sešit. Do školního sešitu si nakresli 3 koláče. 
    • První z nich rozděl na polovinu. Jednu polovinu vybarvi modře.
    • Druhý rozděl na čtvrtiny (4 stejné díly). Jednu čtvrtinu vybarvi červěně.
    • Třetí koláč rozděl na osminy (8 dílů). Jednu osminu vybarvi zeleně.  
  • Učebnice str. 50 cv. 10 do školního sešitu.
  • Zahraj si pexeso s násobilkou.
  • https://www.umimematiku.cz/pexeso-mala-nasobilka-2-uroven/240

Anglický jazyk

  • Pracovní sešit str. 54 cv. 2.
  • Vyrob si vlastní dům. Jednotlivé pokoje vybarvi a potom k sobě přilep. (Glue – zde nanes lepidlo). Domeček mi vyfoť a pošli (In the home).

Tělesná výchova

  • Stále trénuj házení a chytání míče.
  • Pokud je to možné a máš doma švihadlo, trénuj přeskoky.

Úkoly do 31.3.2020

Český jazyk

  • učebnice str. 104 cv. 12 – tužkou do učenice.
  • Zkus si napsat diktát do školního sešitu podle nahrávky. Nahrávku si můžeš zastavovat, než větu dopíšeš. Každá věta se dvakrát opakuje. (DIKTÁT 1).
  • Šnek str. 37 cv. 13.

Čtení

  • čti si ve své knize.

Matematika

  • učebnice str. 50 cv. 11, 12, 14 – tužkou do učebnice.
  • Stále trénuj rýsování kružnic. Zkus narýsovat nějaký obrázek a vybarvi ho.

Anglický jazyk

  • Pracovní sešit str.52 cv. 1 – Podle nahrávky (Nahrávka uč. 52 cv1).
  • Vezmi si sešit Vocabulary a zapiš následující slovíčka:
    • kitchen – kuchyně. 
    • sitting room – obývací pokoj.
    • bathroom – koupelna.
    • bedroom – ložnice.
  • Pracovní sešit str. 54 cv. 1 – podle nahrávky (Nahrávka uč. 54 CV1)

Prvouka

Do 5. 4.

Pročíst učeb. str. 55. Do malého sešitu napsat nadpis ŽIVOTNÍ PROJEVY ROSTLIN a podle str. 54 (co jste četli minule) zapsat projevy života - např. příjem vody, vylučování..... je jich tam 7, jsou napsány výrazným písmem. Úkol z PS tentokrát nedávám.

Mgr. Todorovová

Začínáme novou, poslední kapitolu, s názvem Rozmanitost živé přírody. Je nejdelší, nejobsažnější, ale podle mého i nejhezčí.

  • Dnešní úkol: Prostudovat str. 54 z učebnice a zpracovat str. 45 v PS.
  • Až mi všichni pošlete těch 5 dosavadních úkolů, ocením je.

Mgr. Todorovová

 

Pracovní činnosti

Úkoly na 25. 3. – 27. 3.

Český jazyk

  • učebnice str. 104 – vypiš si do školního sešitu červený rámeček – pozor na rozdíl ve významu slov. Napiš si k tomu velký červený vykřičník.
  • učebnice str. 104 cv. 11 – tužkou do učebnice.
  • šnek str. 35, 36.

Matematika

  • učebnice str. 49 cv. 3 do sešitu, vyber si dvě slovní úlohy z této stránky a vypracuj je také do sešitu.
  • učebnice str. 49 cv. 5, 7 tužkou do učebnice.

Anglický jazyk

  • Do školního sešitu (English) zkus přeložit a nakreslit tyto věty:
    • The black cat is under the table.
    • The purple kite is on the chair.  
    • The blue car is in the box.
    • The green apple is on the bed and the red bike is under the bed.
    • The yellow peach is on the black cupboard.

Hudební výchova

  • opakovat písničky z youtube (Černé oči, Až já pojedu přes ten les, Beskyde).
  • Just dance .

 

Výtvarná výchova

  • Mamaluj rozkvetlé kočičky.
  • Zde jsou příklady:

kociko

Úkoly na 23. 3. -24. 3.

Český jazyk

  • učebnice 102 cv. 6, 7, 8 – do školního sešitu.
  • pracovní sešit str. 34 cv. 3.
  • Šnek str. 34.

 

Matematika

  • Zahraj si na obchod v učebnici na straně 47.
  • Podle obrázku narýsuj kružnice do velkého sešitu a do malého sněhuláky a kuřátka.

kok

 

Anglický jazyk

  • Učebnice str. 42 – použij CD, které je v pracovním sešitě (17) a zazpívej si písničku, nebo zde je odkaz.         
    • Písničku zkus přeložit.
  • Pracovní sešit str. 53.

Úkoly do 20. 3. 2020

16. 3. – 17. 3.

Český jazyk

 

Matematika

geometrie:

  •  pusť si video https://www.youtube.com/watch?v=ZlBOgWOkn1c.
  • podle videa zkus narýsovat několik kružnic. Nejdříve na papír poté do velkého sešitu.
  • nezapomeň nejdříve vyznačit střed kružnice a potom jí pojmenovat.
  • podívej se také do učebnice na stranu 42 cv. 1,2,3.
  • učebnice str. 44 cv. 8, 11 – do učebnice tužkou.
  • učebnice  str. 44 cv. 13 – 6 příkladů do školního sešitu se zkouškou.

 

Anglický jazyk

 

18. 3. -  20. 3 .

Český jazyk

 

Matematika

  • procvičuj písemné sčítání a odčítání: http://rysava.websnadno.cz/matematika_3.roc/pis_scit_trojc1.htm
  • z učebnice na straně 45 si vyber jednu slovní úlohu a vypracuj jí do školního sešitu ( zápis, výpočet, odpověď).
  • učebnice str. 45 cv. 15, 18 tužkou do učebnice.
  • učebnice str. 46 cv. 24 tužkou do učebnice.
  • učebnice str. 46 cv. 23 do školního sešitu (5 řek). 

 

Čtení/ psaní

  • čti si ve své knížce.
  • pokud nemáš ještě dopsanou písanku, pokračuj.

 

Anglický jazyk

  • učebnice str. 41 – zkus si přeložit příběh. V příběhu se ukrývají 3 předložky.
  • Zkus se předložky naučit. In = v , on = na, under = pod.
  • pracovní sešit str. 52 cv.2 – přečti a vybarvi.

 

Prvouka

Do 19. 3. 2020

  • Učebnice str. 50 pročíst a naučit se, PS str. 40 vypracovat a poslat nebo aspoň potvrdit vypracování.
  • Ještě jednou prosím rodiče, aby se mnou komunikovali přes můj mail a posílali mi zprávy o splněných úkolech (j.todorovova@seznam.cz).

Úkoly do 16. 3. 2020

Český jazyk

Matematika

  • Učebnice str. 43 cv. 1, 2, 3 - do učebnice tužkou, 5, 6- do školního/domácího sešitu.

Anglický jazyk

  • opakovat slovní zásobu z učebnice str. 40, opakovat osobní zájmena He, She, It a použít ve větě.

Prvouka

Do 1. 4. 2020

Pročíst učebnici str. 53, v PS vyplnit str. 42. 

Tím končíme 5. téma a po něm by měla následovat opakovací prověrka. Test najdete v PS na str. 43 a 44. Test si ve volných chvílích zkoušejte přes folii nebo do kopie, do PS toto NEVYPLŇOVAT! Po návratu do školy a asi týdenním zopakování kapitoly 5 si test napíšeme, takže ho budete všichni vzorně umět, když na něj máte tolik času. Jinak se chystám po zaslání posledních úkolů z kap. 5 dát do ŠOL souhrnnou známku za vypracované úkoly - pokud byly zasílány včas a jen s drobnými nedostatky, budou hodnoceny jako VÝBORNÉ.

     Současně žádám rodiče žáků Píhová a Rácová ze 3. A a Lacina a Nguyen (tam nevím, jestli neodjeli do Vietnamu?) ze 3.B, aby urychleně zaslali všechny dosud uložené úkoly, jinak bude práce těchto 4 dětí za měsíc březen hodnocena jako NEDOSTATEČNÁ.

Do 27. 3. 2020
Pročíst v učebnici str. 52 a do malého sešitu zpracovat tabulku, co je dole na té straně 52. Znát rozdíl mezi nerostem a horninou, umět uvést příklady. V PS tentokrát úkol není.
Mgr. Todorovová

Do 23. 3. 2020

Dobrý den,

posílám dětem další úkol. Z učebnice přečíst str. 51, z PS zpracovat str. 41.

Ještě jednou žádám 12 rodičů ze 3. B, aby mi aspoň potvrdili, že jich děti na úkolech pracují.

Děkuji, s pozdravem Mgr. Todorovová.

mail: j.todorovova@seznam.cz

12. - 15. 3. 2020

  • Nastudovat z učebnice str. 49, v PS vypracovat str. 39. Můj mail: j.todorovova@seznam.cz - sem mi pište případné dotazy a potvrzujte splnění úkolů.