Navigace

Obsah

Český jazyk

Ahoj holky a kluci, 

mám pro Vás další várku úkolů. Doufám, že se Vám budou líbit :-):-):-)

8.6. - 9.6.

10.6. - 12.6.

  • učebnice str.192/cv. 1 a 2
  • PS 41/16
  • čtení: čítanka 176-181 - přečtěte si ukázku z Hobita a odpovězte na otázky 1, 2 a 3.

Pokud ode mě něco potřebujete, nebo mě jen chcete potěšit hezkým emailem, pište ;-).

Zdraví Vás

MW

Anglický jazyk

 

8. – 10. 6

  • Do sešitu si přepište modrou tabulku z pracovního sešitu (jen tu nahoře)str. 30 – jde o přivlastňovací zájmena.  Prostudujte si celou str. 30. Nebojte, už je známe a ještě je procvičíme. 
  • Do sešitu si zkuste přeložit tato slovní spojení: 

Př. Mia’s bag = Miina taška

Chris’s dog

Tara’s pencil

my dad’s car

my parents‘ garden

her pencilcase

their book

 

  • V pracovním sešitě dále vypracujte str. 31/ 7, 8
  • Zopakujte si nová slovíčka z minulého týdne – místnosti v domě/ bytě
  • Pozor, online hodina je přesunuta na středu 9:00 https://meet.jit.si/Meet5.B. Zde proběhne kontrola zadaných cvičení, kdo se nezúčastní, pošle na můj email.

 

11. – 12. 6. 

  • Nová slovíčka: učebnice str. 76 – přepište prosím do sešitu/ slovníčku a přeložte (najdete je opět i s českým překladem v pracovním sešitě vzadu. Slovíčka se učte zpaměti. Děti, které se účastní videokonzultace, budou seznámeny se správnou výslovností. Z důvodu mizivého zájmu ukončuji zadávání do mcourser.

Matematika

Ahoj páťáci, 

všechny vás zdravím.

Tento týden budeme sčítat a odčítat zlomky se stejným jmenovatelem.

Než začnete počítat příklady, důkladně si přečtěte růžové rámečky na příslušných stránkách a projděte si ukázkové příklady v zelených rámečcích. 

Pokud byste si něčím nebyli jistí a chtěli jste poradit nebo cokoliv vysvětlit, pište na můj mail :-)

Přeji vám hodně úspěchů při plnění úkolů.

I.V.

8.-10-6.

  •  Dobře si přečti růžové rámečky na straně 17
  • 17/3,6  toto jsou ukázkové příklady na sčítání a odčítání zlomků se stejným jmenovatelem. Projdi si je krok po kroku.
  • 17/4,5,7 9 písemně do sešitu
  • 18/1,3 ústně
  • 18/2 písemně

11.-12.6.

  • 18/4,5,6,10 písemně
  • 19/1 ústně

Vlastivěda

Do 12. 6.

Přírodověda

Do 12. 6.

Český jazyk

Milí páťáci, 

máme tu další týden a další úkoly :-). Doufám, že se všichni máte dobře a užíváte si krásné jarní dny. Tento týden se dále budeme věnovat shodě přísudku s podmětem, je to poměrně obtížné učivo, zároveň však velmi důležité. Všechny úkoly jsou opakovací :-).

1.6. - 3.6.

  • učebnice 190/1 - doplňte přísudky v minulém čase
  • PS 38/3
  • PS 40/12 - první větu píši jako vzor: V ohradě se pásli jeleni a daňkové.

4.6. - 5.6.

  • učebnice 190/2 - ústně 
  • PS 41/13-15 (ve cv. 13 podtrhněte červeně přísudky jmenné se sponou a modře přísudky slovesné; podtrhávejte CELÉ přísudky, nezapomínejte, že přísudek jmenný se sponou je tvořen sponovým slovesem a jmennou části, př.: přísudek v 1. větě: je šikovný)
  • přečtěte si komiks v učebnici str. 188-189
  1. V několika souvislých větách napište, o čem příběh je.
  2. Co byste dělali, kdybyste se ocitli u podobné nehody Vy?

Mějte se hezky :-).

MW

Anglický jazyk

2. – 5. 6.

  • V pondělí je Den dětí. Užijte si ho podle svého, jako dárek máte ode mě tento týden méně úkolů. 
  • Do sešitu si vypište slovíčka, která jsme si ve čtvrtek představili, a napište jejich český význam. Pokud byste si nebyli jistí, najdete je také v pracovním sešitě na str. 69.
  • Potom si zkuste vyplnit cvičení 4 a 5 na str. 29 v pracovním sešitě. Kontrola bude při hodině.
  • A nezapomeňte, že se na Vás budu těšit ve čtvrtek v 9:00 tady: https://meet.jit.si/Meet5.B

Matematika

Milí páťáci,

tento týden se budeme věnovat především zlomkům.

V učebnici na stránkách 14 a 15 si tedy dobře přečtěte růžové rámečky, usnadní vám to práci.

A pokud byste měli ke zlomkům jakýkoliv dotaz nebo jste si nebyli jistí, jak postupovat při řešení úloh, nebojte se napsat :-)

 

1.-3.5.

  • 13/1,2 ústně
  • 13/4,5,8 písemně
  • 14/1,2,5 písemně

4.-5.5.

  • 14/9 písemně
  • 15/1,4 ústně
  • 15/3, 6,8 písemně

Vlastivěda

Do 5. 6.

Přírodověda

Do 5. 6.

Úkoly do 29. 5

Český jazyk

Děvčata a chlapci,

určitě jste se celý víkend těšili, co si na Vás zase nachystám :-).

Budeme se zabývat podmětem několikanásobným a podmětem nevyjádřeným.

25.5. - 27.5.

NĚKOLIKANÁSOBNÝ PODMĚT

  • je vyjádřen dvěma nebo více výrazy
  • jednotlivé členy oddělujeme čárkou nebo spojujeme spojkou
  • př.: Babička a dědeček přijeli na návštěvu. 
  • Na lavičce seděly Jana, Jarmila a Kateřina.

 

28.5. - 29.5.

NEVYJÁDŘENÝ PODMĚT

·       podmět se obvykle nevyjadřuje, pokud je znám z předchozí situace nebo kontextu. I ve větách s nevyjádřeným podmětem platí pravidla o shodě přísudku s podmětem. Např.: Eva a Bětka se neměly příliš rády. Vždy, když se potkalypohádaly se. - stále mluvíme o Evě a Bětce (rod ženský, v přísudku píšeme Y)

 

Čítanka: přečtěte si ukázku Léčení hubatidy (od str. 141) a odpovězte na první dvě otázky (kdo chce, může i na tu třetí, budu ráda :-))

 

Pokud byste si nevěděli s něčím rady, piště mi.

Mějte se krásně :-)

Martina Wagner

Matematika

Do 28. 5.

Milí páťáci, 

aritmetický průměr, který jsme začali počítat minulý týden, vám šel, udělali jste mi radost :-)

Věřím, že i tento týden se vám bude při plnění úkolů dařit, ať na nich budete pracovat doma, nebo ve škole.

Všechny vás zdravím.

25.-27.5.

  • 9/4,7 ústně
  • 9/6 písemně
  • 10/1,2,3,4,5 písemně

27.-28.5.

  • 12/1,2,3,7,10 písemně
  • 12/5,6 ústně

Anglický jazyk

28. – 29. 5.

  • Online hodina ve čtvrtek od 9:00 https://meet.jit.si/Meet5.B
  • Po delší přestávce se vracíme k naší interaktivní učebnici. Na svém účtu na mcourser.cz najdete zadaná cvičení (odpovídají str. 72 – 73 v učebnici) – je to práce se dvěma videy, která tam najdete, přehrajete si je a odpovíte na otázky ve cvičeních. Videa přehrávejte klidně několikrát za sebou. Druhé video o městě, ve kterém by chtěl Chris bydlet, je trochu výzva, doporučuji si u něj pustit titulky (je to video z YouTube titulky se dají pustit vpravo dole)
  • Ti, kteří s mcourser nepracují, najdou stejné video zde: https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=20MeOac958E&feature=emb_logosi 
  •  

25. – 27. 5.

  • Tento týden uzavřeme třetí lekci. Nejprve si doplňte str. 6 a 7 v pracovním sešitě. Všechna slovíčka už známe.
  • Podívejte se na slíbené video, nejraději alespoň dvakrát, a odpovězte na otázky: https://www.youtube.com/watch?v=JwGnCIsLOpU
  1. What are the girl’s nad boy’s names?
  2. What does he have for breakfast?
  3. What does he do in the evening?
  4. What does he do at the weekends?
  5. When does she get up?
  6. Where does she have lunch?
  7. What does she do in the evenings?

Video si můžete zastavovat a zapisovat si odpovědi na otázky. Odpovídejte celou větou. Své odpovědi zapište do sešitu a pošlete mi je vyfocené. 

Dokázali byste totéž říci o sobě? Ve čtvrtek se vás budu ptát při online hodině.

Žák s AP

 – totéž, na otázky odpoví ústně

Přírodověda

Do 29. 5.

Prosím projít prezentaci a zapsat zápis, info o splnění e-mailem zpět do 31.5.2020. 

Mgr. Pospíšilová Kateřina 

 

Další část našeho učení se bude týkat prevence úrazů a první pomoci. 

V případě, že budete potřebovat pomoc nebo radu s daným tématem nebojte se mě kontaktovat. Jsem tu pro Vás. 

Úkol na tento týden!!! 

Téma První pomoc, prevence úrazů 

  • projít prezentaci a zapsat do sešitu snímek 2,3, 4 (jen červené a modré písmo), 5 (jen zelené a červené písmo) 
  • (zase mi stačí jen info, že jste splnili :o) 
  • zkuste doma ošetřit malé zranění (např. u plyšáka, panenky či nějaké osoby) napište mi, jaké jste vybrali zranění, jak postupovali při ošetření a udělejte fotku :o) (např. medvídek s náplastí – odřel si koleno…., panenka s obvázanou rukou, škrábla se o větev atd…) 

 

Ať se Vám všem daří :o)

Vlastivěda

Do 29. 5.

Prosím projít prezentace a zapsat zápis, info o splnění e-mailem zpět do 31.5.2020 

Mgr. Pospíšilová Kateřina 

Dnes budeme pokračovat :o) 

V případě, že budete potřebovat pomoc nebo radu s daným tématem nebojte se mě kontaktovat. Jsem tu pro Vás. 

Úkol na tento týden!!! 

Téma: Státní symboly ČR, státní svátky ČR 

  • projít prezentaci a zapsat do sešitu zapsat snímek 2 a 13, snímek 14 jen tučně napsané (zase mi stačí jen info, že jste splnili. :-) 
  • vypracovat pracovní list a poslat na email. 
  • list se státními symboly vybarvit a vlepit do sešitu.

 

Úkoly do 22. 5

Český jazyk

Milí páťáci,

vrhneme se na shodu přísudku s podmětem.  To nejdůležitější jsem pro Vás opět sepsala na jednu stránku (máte ji v příloze), doporučuji Vám si list vytisknout nebo přepsat.

18. - 19.5.

  • cv. 3/177 ústně nebo tužkou doplnit
  • udělejte v pracovním sešitě cv. 5/str.37, vyfoťte a pošlete

20. - 22.5.

  • naučte se rozeznat přísudek slovesný a přísudek jmenný se sponou - na str. 179 si pročtěte oranžový rámeček
  • cv.3/179: přepište pod sebou prvních osm vět, najděte v nich a podtrhněte podměty (rovnou čarou) a přísudky (vlnovkou) a napište, zda jde o přísudek slovesný nebo jmenný se sponou. SPONU (pokud ve větě je) ZAKROUŽKUJTE! - vyfoťte a pošlete.
  • Napište mi, kterou knížku právě čtete. Jak se Vám knížka líbí? O čem je? Stručně charakterizujte hlavní postavu. Pokud zrovna nemáte nic rozečteného nebo pokud jste teprve na začátku knížky, napište o knížce, kterou jste přečetli naposled. Rozsah: cca půl stránky až jedna stránka A5 (malý sešit).

Anglický jazyk

18. – 22. 5.

  • Ústně – str. 70, pojmenujete si činnosti (slovesa) a časy na hodinách, zkusíte si něco podobného říci o sobě (Tom wakes up at 6: 45. I wake up at …)
  • Pracovní sešit str. 22 – znovu si přečtěte o příslovcích always, usually, …
  • 22/ 5, 6 
  • 23/ 7 – věty napíšete a přeložíte do češtiny
  • Pozor – tento týden nic neposílejte, vše si připravte a společná kontrola bude při online hodinách – ve čtvrtek a v pátek, vždy v 9:00. Kdo se nezúčastní, úkoly pošle.

https://meet.jit.si/Meet5.B

 Žák s AP

5 vět o svém ranním režimu (Jaké činnosti ráno vykonáváš, popř. kdy) – viz učeb. str. 58, přehled slovní zásoby)

Matematika

Ahoj holky a kluci, 

tento týden se pustíme do počítání aritmetického průměru.

Ještě před tím si ale můžete procvičit zaokrouhlování desetinných čísel zde:

https://www.umimematiku.cz/rozhodovacka-zaokrouhlovani-desetinna-2-uroven/6202

a převádění zlomků na desetinná čísla zde:

https://www.umimematiku.cz/pexeso-zlomky-desetinna-3-uroven/268

 

18.-20.5.

  • str.6/4,7,8 písemně 
  • str.8 přečti si růžový rámeček. Poté se podívej na na cv.2, které je z části vyřešené a dopočítej výsledek. 
  • str.8/3,6 písemně

21.-22.5. 

  • str.8/7 písemně
  • str.9/1,2,3 písemně

Přeji hodně zdarů při plnění úkolů :-)

Přírodověda

Prosím projít prezentaci a zapsat zápis, info o splnění e-mailem zpět do 24.5.2020 

Mgr. Pospíšilová Kateřina 

Milí žáci a rodiče,

v následujících týdnech budeme mít na pořadu téma, která souvisí se zdravým životním stylem a zdravotní osvětou, která je také součástí učiva 5. ročníku. 

S přáním hodně zdraví p. uč. Pospíšilová 

V případě, že budete potřebovat pomoc nebo radu s daným tématem nebojte se mě kontaktovat. Jsem tu pro Vás. 

Úkol na tento týden!!! 

Téma Civilizační choroby + Očkování 

- projít prezentace a zapsat do sešitu zápis : 

1. z prezentace návštěva lékaře snímek 4 

2. z prezentace civilizační choroby snímek 3 a 5 

(zase mi stačí jen info, že jste splnili :o) 

Ať se Vám všem daří :o)

Vlastivěda

Prosím projít prezentace a zapsat zápis, info o splnění e-mailem zpět do 24.5.2020 

Mgr. Pospíšilová Kateřina 

Milí žáci a rodiče, v následujících týdnech budeme mít na pořadu témata, které nenajdete v učebnici. Ale jsou součástí učiva 5. ročníku a měli bychom je projít. U většiny témat Vám budu zasílat prezentace, které budu chtít, abyste prošli. Pokud budou poznámky, napíši, co si mají žáci zapsat. 

S pozdravem a přáním všeho dobrého paní učitelka Pospíšilová 

V případě, že budete potřebovat pomoc nebo radu s daným tématem nebojte se mě kontaktovat. Jsem tu pro Vás.

Český jazyk

Děvčata a chlapci, 

začneme se zabývat větou a větnými členy. To nejdůležitější jsem pro Vás sepsala na jednu stránku (viz příloha), kterou si vytiskněte nebo přepište, hlavně však pořádně prostudujte.

 

Úkoly 11.-12.5.

Podívejte se na cv. 1/164. V tomto cvičení nejsou napsané žádné věty. Věta totiž vždy musí obsahovat sloveso v určitém tvaru. 

Ve cv. 4/164 vyhledejte vyjádření, která netvoří věty (např. Bady, aport!). Nemusíte přepisovat, stačí zakroužkovat tužkou.

Cv. 6/165 - vyhledejte základní skladební dvojice (podmět podtrhnout rovnou čarou, přísudek vlnovkou) a spojte je svorkami (dvojitá čára). Vyfoťte, pošlete.

 

Úkoly 13.-15.5.

Přepište si na papír (nebo do sešitu) pod sebe tyto věty. Vynechávejte mezi nimi místo, ať se vám tam vejdou svorky.

 

Kluci přinesli z lesa dříví.

Pouliční lampy pomalu zhasínaly.

Obilí zrálo na poli.

Večer se od rybníka ozývají žáby.

 

Ve větách najděte podmět (podtrhněte rovně) a přísudek (podtrhněte vlnovkou). Základní skladební dvojici spojte svorkou s dvojitou čarou.

Najděte ostatní skladební dvojice a spojte svorkami s jednoduchou čarou. (V těchto dvojicích se ptáme členem řídícím na člen závislý. Co přinesli? Dříví.; Dříví odkud? Z lesa. Vzorovou větu máte v přiloženém dokumentu dole.)

Matematika

11.-13.5.

Milí žáci, začínáme pracovat s třetím dílem učebnice.

Zatím to vypadá, že ji všichni máte u sebe. Pokud ji ale někdo z vás přece jen doma nemá, napište mi a domluvíme se, jak to vyřešíme :-)

  • str.3/1,2,4 ústně
  • str.3/7,8,13 písemně
  • str.4/1,12 písemně

14.-15.5.

  • str.5/3,5,8 ústně
  • str.5/6,7,9 písemně
  • str.6/1 písemně

Žák s AP

Do 15. 5.

český jazyk - určování slovních  druhů

matematika - geometrie

Anglický jazyk 

14. – 15. 5

 

Žák s AP

  • Slovíčka 3. lekce

 

11. – 13. 5.

  • Do sešitu/ slovníčku si zapište tato slovíčka:
    • always = vždy
    • usually = obvykle
    • often = často 
    • sometimes = někdy
    • never = nikdy
    • once = jednou
    • twice = dvakrát

Přeložte a pošlete mailem tyto věty:

  1. Nemám rád/a ………………. (doplňte školní předmět podle sebe)
  2. Začínáš v půl desáté.
  3. Tara se večer dívá na televizi.
  4. V úterý nemáme tělocvik.
  5. Moji rodiče vstávají brzy ráno.

Pokud si nebudete vědět rady, podívejte se do učebnice na str. 60 – 61, najdete tam jako nápovědu podobné věty. Prosím rodiče, aby vydrželi a nepomáhali, ať vím, jak na tom děti jsou.

  • Učebnice 64/ 1. Přečtěte si text v bublinách a přiřaďte děti ke kroužkům. Tentokrát do sešitu, kontrola bude ústní při čtvrteční hodině. Slovíčka, která se týkají názvů školních kroužků, najdete v PS str. 68. Texty si zkuste ústně také přeložit.
  • Nezapomeňte na hodinu ve čtvrtek v 9:00 https://meet.jit.si/Meet5.B

Vlastivěda

Do 15. 5.

Přírodověda

Do 15. 5.

Český jazyk 

4.5. - 7.5.

  • zopakujte si podmiňovací způsob: učebnice str. 156 - oranžový rámeček
  • učeb.157/1 - vyhledejte v prvním odstavci všechny tvary podmiňovacího způsobu - tvary vypište celé (např. zbyly by) 
  • učeb. 157-158/2 - první větu zde píši jako předlohu: Kdyby se ponořila pod mořskou hladinu, uviděla by nádherný neznámý zpěv. Další 3 věty napište vy, zbytek cvičení psát nemusíte, stačí ústně
  • učebnice 163/cv. 5
  • Naučte se básničku Sněžný muž neboli yetti (čítanka na str. 149) a zarecitujte ji rodičům.

Úkoly mi pošlete do čtvrtka na e-mail. Mějte se krásně :-)

Anglický jazyk

4. – 7. 5.

  • Pokračujeme v hodinách. Pokud máte možnost tisku, vytiskněte a vyplňte tento pracovní list – nepovinné.
  • Zde najdete dvě cvičení k vyplnění online:
  1. Vyberte, jaký čas vidíte na hodinách, zvolte jednu z možností, po každé odpovědi klikněte na Next (další), abyste mohli přejít k další otázce

https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/time/time-1

  1. Cvičení s poslechem, pusťte si nahrávku s časem, označte správnou možnost a postupte pomocí Next k další otázce

https://agendaweb.org/exercises/vocabulary/audio/time/time-1

  • Na mcourser.cz máte zadána cvičení 7, 8/ 19 z pracovního sešitu
  • Videohodina ve čtvrtek v 9:00 zde: https://meet.jit.si/Meet5.B

Matematika

4.-7.5.

  • 55/4,5 písemně
  • 55/1,2,3,10,12 ústně
  • 56/1,4,8 písemně
  • Spočítejte povrch krychle, která má délku strany 7,5 cm
  • Spočítejte povrch kvádru, který má strany o délce 3 cm, 5 cm a 8 cm.
  •  Všichni se podívejte, jestli máte doma třetí díl učebnice matematiky. Kdo třetí díl nemá, napíše mi na mail.

Přírodověda

Do 10. 5. 2020

  • prosím projít prezentaci a zapsat zápis, info o splnění e-mailem zpět do 10.5.2020 

Mgr. Pospíšilová Kateřina 

Milí žáci a rodiče, v následujících týdnech budeme mít na pořadu téma, která souvisí se zdravým životním stylem a zdravotní osvětou, která je také součástí učiva 5. ročníku. 

S přáním hodně zdraví p. uč. Pospíšilová 

V případě, že budete potřebovat pomoc nebo radu s daným tématem nebojte se mě kontaktovat. Jsem tu pro Vás. 

Úkol na tento týden!!! 

Téma Zdravotní osvěta 

  • projít prezentaci a zapsat do sešitu zápis: nadpis bude ZDRAVOTNÍ OSVĚTA 
  • zapsat si snímek 4 - jen text a 6 jen bílý text (zase mi stačí jen info, že jste splnili :o) 

děkuji Vám

 

Vlastivěda

prosím vypracovat do 10.5.2020 

Poznámky zapsat, stačí opět info, že je splněno. Pracovní list vyplnit a poslat vyfocený nebo jako obrázek. Co vám bude vyhovovat. 

Mapy se kterými budou žáci pracovat jsou přiloženy. Nemusíte tisknout ani dávat do sešitů. Vyzkoušet si test poslat jej vyfocený nebo jako obrázek. 

Mgr. Pospíšilová Kateřina 

Učebnice Putování po Evropě 

- učivo str. 27 až 39 Sousední státy ČR 

zápis do sešitu: 

Sousední státy ČR 

- ČR sousedí se 4 státy, Německo, Rakousko, Polsko, Slovensko 

Německo (nakreslit vlajku Německa) 

mapa

- Hlavní město Berlín 

- hospodářsky nejsilnější stát Evropy 

- na S nížiny, na J zasahují Alpy 

- zemědělství: pěstování – brambory, pšenice, žito, chmel 

produkce – maso, mléko a vejce 

- průmysl : strojírenský (automobily – Volkswagen, BMW, Mercedes), 

elektrotechnický, chemický, hutnický (výroba oceli) 

- další velká města : Hamburk, Drážďany, Mnichov, Frankfurt nad Mohanem 

- nejvýznamnější obchodní partner ČR 

 

Rakousko (nakreslit vlajku Rakouska) 

mapa

- Hlavní město Víděň 

- hornatá země – Alpy 

- mluví se zde německy 

- nejvýznamnější řekou je Dunaj 

- zemědělství : chov skotu 

- průmysl: výroba papíru a oceli 

- velký turistický ruch (lyžování – Alpy, historické památky) 

- další velká města: Salcburk, Insbruck

Český jazyk 27.4.- 30.4. 

  • Zopakujte si minulý čas - oranžový rámeček učebnice str.153

  • učebnice cvič.2/str.153-154 - pouze slovně - přečtěte si věty a rovnou si je převeďte do minulého času.
  • učebnice cvičení 3/str. 154  (převádíte do 2. os. čís. jedn. - nezapomeňte psát ses/sis!), nemusíte přepisovat celé věty, ale napište vždy celý slovesný tvar (např. koupil sis)   - pošlete mi na mail
  • Zopakujte si rozkazovací způsob - oranžový rámeček str 154
  • pracovní sešit - cvičení 8/str. 32 - napište tvary rozkaz.způsobu pro 2.os., č.jed, 1.os., č.mn. a 2.os., č.mn.   - pošlete mi na mail

Matematika 27.-30.4.

  • 53/12 písemně
  • 53/17,18 ústně
  • Na str. 54 si přečti růžové rámečky a postup výpočtu povrchu kvádru.
  • 54/1 dopočítej započatý příklad.
  • stejným způsobem vypočítej příklad 54/3

Anglický jazyk

27. - 30. 4.

  • Tento týden proběhnou dvě hodiny online zaměřené na vyjádření času a tvoření otázek
  • Termíny: úterý a čtvrtek v 9:00 zde: https://meet.jit.si/Meet5.B, připravte si učebnice a pracovní sešity, psací potřeby. 

Vlastivěda 

Do 3. 5.

Přírodověda

Do 3. 5.

Žák s AP

Do 30. 4.

  • český jazyk - slovesa rozkazovací způsob 6.cvičení

http://patak.chytrak.cz/2017/08/09/slovesa/

  • matematika - desetinná čísla - praktické využití cvičení o

http://patak.chytrak.cz/2017/08/09/zlomky-a-desetinna-cisla/

Anglický jazyk

Do 24. 4.

  • Videohodina ve čtvrtek 23. 4. v 9:00 zde: https://meet.jit.si/Meet5.A (kdo minule nebyl, instrukce k připojení najde v archivu zadání DÚ na minulý týden)

Budeme se učit hodiny, zde videa s výkladem, více hodina online, připravte si k ruce učebnice a pracovní sešity + psací potřeby:

https://www.youtube.com/watch?v=fq2tRfHu5s8

https://www.youtube.com/watch?v=hqOI2PD8ERg

https://www.youtube.com/watch?v=Pht7dTlM0VA

Do 22.4.

Milí páťáci,

stále si opakujte slovíčka, kdo se ještě nepřihlásil do Quizletu, pokusí se o to tento týden.

  • Písemná cvičení máte zadaná opět v elektronické učebnici. Nezapomínejte na ně. (Jsou to strany 14 – 15 v PS)
  • Videohodina bude opět ve čtvrtek v 9:00 zde: https://meet.jit.si/Meet5.B

Český jazyk

20.-22.4.

  • Zopakujte si tvary sloves v přítomném čase - oranžová tabulka v učebnici str.149.
  • Udělejte si cvič. 3/str. 149 - nepřepisujte věty, vypište pouze správné tvary sloves.
  • Pracovní sešit: str. 30/cvič. 1, 2 - vyplňte, vyfoťte, pošlete na můj mail.

23.-24.4.

  • Zopakujte si tvary sloves v budoucím čase - tabulka v učebnici str. 150-151.
  • Učebnice cvič. 4/str. 152 - vypište pouze správné tvary sloves.
  • Prac. sešit str. 31/cvič. 3
  • Čítanka: Harry Potter - od str. 196 - přečtěte si ukázku. Ti z vás, kteří nečetli knížky, stručně napíší, o čem je tento článek (přibližně 5 vět). Kdo četl knížky, napište mi, jak se vám líbily (co nejvíc), a která je vaše oblíbená postava a proč. (Pošlete na můj mail do konce týdne.)

Matematika

20.-22.4.

  • Pozorně si přečti růžové rámečky na str. 50 a 51
  • 50/1,2,4 ústně
  • 50/3,5 písemně
  • 51/6, 10,12 písemně
  • 51/7,8, 13 ústně

23.-24.4.

  • Přečti si růžový rámeček na str. 52
  • 52/1,2,7 písemně
  • 52/3,5,6  ústně
  • 53/9,11 písemně

Kdo chce a má přístup k internetu, může si zábavnou formou procvičovat sčítání, odčítání a porovnávání desetinných čísel zde:

https://www.umimematiku.cz/cviceni-desetinna-cisla

 

Žák s AP

Do 24. 4.

Český jazyk - přídavná jména cvičení 2

http://patak.chytrak.cz/2017/08/09/pridavna-jmena/

 

Matematika - desetinná čísla, procvičování 3-a

http://patak.chytrak.cz/2017/08/09/zlomky-a-desetinna-cisla/

 

Přírodověda

Úkoly, prosím, vypracovat, odpovědi poslat e-mailem zpět do 26.4.2020

Mgr. Pospíšilová Kateřina 

Milí žáci a rodiče, v následujícím týdnu budeme mít na pořadu téma, které se nás všech v této době dotýká. Je také součástí učiva 5. ročníku. 

S přáním hodně zdraví p. uč. Pospíšilová 

V případě, že budete potřebovat pomoc nebo radu s daným tématem nebojte se mě kontaktovat. Jsem tu pro Vás. 

Úkol na tento týden!!! 

Téma Chování v krizových situacích, osobní bezpečí 

1. Jak se o krizové situaci dozvíme? 

2. Napište svá pozorování, jak se máme chovat v době pandemie nakažlivé nemoci. 

3. Co musíme dodržovat, abychom předešli nákaze? 

4. Jaká je prevence před nákazou? 

5. Co nám krizová situace přinesla? 

6. Jak zajišťujete své osobní bezpečí 

Vím, že je téma náročné, ale věřím že ho zvládnete :o) 

Můžete zpracovat jako referát ve wordu, nebo prezentaci. Těším se na vaše práce. 

Mnoho úspěchů.

Vlastivěda

Do 26. 4.

  • informace k tomuto týdnu zde.
  • Pracovní list zde.

Úkoly do 17. 4.

Český jazyk

14.4. - 17.4.

  • Slovesa - přečtěte si shrnutí v učebnici na str. 146-147.
  • Cvič. 1/a na str. 145 - vypište slovesné tvary z 2. odstavce.
  • Cvič. 4 na str. 147-148 - splňte úkoly pod textem.
  • Úkoly z učebnice vyfoťte a pošlete do pátku na můj e-mail.

 

 

  • Čtení: Přečtěte si článek Ošizený šibal v čítance (str. 168-170).

Anglický jazyk

Do 17. 4.

Milí páťáci,

  1. Budeme pokračovat v naší elektronické učebnici. Někteří jste si minule stěžovali, že jste zadaná cvičení neviděli, ale bylo to proto, že jste nebyli včas zaregistrovaní či nepotvrdili pozvání do třídy. Teď už nám snad vše bude fungovat dobře. Podívejte se tedy na www.mcourser.cz., přihlaste se a vypracujte, prosím, zadaná cvičení.

Pokud kliknete na oranžové slovo v zadání cvičení, přeloží se vám pokyny do češtiny. 

  1. Do sešitu si přepište tabulku Present simple – negative (pracovní sešit str. 14).
  2. Stále pracujeme s názvy školních předmětů a učíme se je zpaměti!

Najdete je také v pracovním sešitě na str. 67.

  1. Stejnou sadu slovíček jsem vám připravila v aplikaci Quizlet. Práce s ní není zatím povinná, ale moc vám ji doporučuji.

https://quizlet.com/class/14344505/

Budete se muset zaregistrovat (Sign up for free to request access), aby se vám povedlo ke slovíčkům dostat. Pak už je můžete libovolně procvičovat a hlavně také poslouchat výslovnost. 

Návod pro práci s Quizletem:

  1. Nejdřív si projděte celou sadu jako Flashcards a zkuste si slovíčka zapamatovat. Většinou se automaticky spustí také zvuk a všechna slova, která vidíte napsaná, zároveň také slyšíte. Pokud nic neslyšíte, klikněte na megafonek a zkontrolujte zapnuté repráky, případně nastavení audia.  
  2. Základní zkoušení ze slovíček najdete pod Learn. Správnost Vašeho pravopisu ověří Speller, Vaším úkolem tu bude zapsat slovo, které uslyšíte. Pokud jste hravější, tak zvolte Scatter (jednoduchá přiřazovačka) nebo Gravity (musíte být rychlejší než meteorit :-))

Pokud by vám to nešlo, pište mi. Dejte mi také vědět, jak se vám práce zde daří, prosím.

 

  1. A poslední novinka. Ve čtvrtek v 9:00 proběhne videohodina. Potřebujete mít připravený počítač s připojením k internetu a prohlížečem Google Chrome. Pak už jen stačí kliknout na tento odkaz: https://meet.jit.si/Meet5.Ba zapnout kameru a mikrofon a uvidíme se a uslyšíme. Pokud je to pro někoho problém, napište mi.

Matematika

Do 17. 4. 2020

  • Přečti si růžové rámečky na str. 48 a 49
  • Str. 48/1,2 vyřeš ústně
  • Str. 48/3,5 písemně 
  • Str. 49/6,10 písemně

Žák s asistencí

  • matematika - zlomky - pexeso první cvíčení

https://www.wildova.cz/predmety/matematika/5-rocnik/

Vlastivěda

17. 4. 2020 

Poznámky zapsat, stačí opět info, že je splněno. Pracovní list vyplnit a poslat vyfocený nebo jako obrázek. Co vám bude vyhovovat. 

Dále budou k dispozici mapy (mapa 1mapa 2),  se kterými budou žáci pracovat. Nemusíte tisknout ani dávat do sešitů. 

Mgr. Pospíšilová Kateřina 

Učebnice Putování po Evropě 

  • učivo na str. 19 až 23 Státy Evropy a jejich hlavní města 
  • poznámky budou rozděleny na více částí, tentokrát severní a západní Evropa 

zápis do sešitu: 

STÁTY EVROPY A HLAVNÍ MĚSTA 

Severní Evropa 

  • typické je chladné podnebí 
  • neporušená příroda a životní prostředí 
  • řídce osídleno 
  • státy:
    • Island – Reykjavík 
      • ostrovní stát, rybolov a chov ovcí 
    • Norsko – Oslo 
      • rybolov, vysoké hory s úzkými zálivy (fjordy)
    • Švédsko – Stockholm (nazývá se také Benátky severu) 
      • vyspělý ocelářský průmysl, těžba železné rudy. 

      • automobily (Volvo). 
    • Finsko – Helsinky (země tisíců jezer) 
      • velké množství lesů a dřevozpracující průmysl 
      • mobilní telefony (Nokia) 
    • Dánsko – Kodaň
      • potravinářský průmysl, výroba hraček (LEGO) 

Západní Evropa 

  • patří mezi nejvyspělejší státy světa 
  • velmi vyspělý průmysl 
  • suroviny pro průmysl se většinou dovážejí 
  • státy:
    • Velká Británie – Londýn 
      • ostrovní stát, vyspělý oděvní průmysl, bankovnictví 
      • v historii námořní velmoc s množstvím kolonií 
    • Irsko – Dublin (zelený ostov) 
      • těžba rašeliny, pastevectví 
    • Francie – Paříž 
      • módní průmysl, potravinářský průmysl (víno, sýry), 
      • výroba parfémů (Chanel), kosmetika
      •  elektronika (Thomson, Philips)
      • doprava (Airbus, Peugeot, Citoen) 
    • Belgie – Brusel 
      • strojírenství, potravinářství (pralinky), broušení diamantů, 
      • výroba krajek 
    • Nizozemí – Amsterdam – používá se i označení Holandsko 
      • zemědělství (pěstování květin – tulipány a růže), výroba sýrů 
      • je zde Rotterdam – největší přístav Evropy 
    • Lucembursko – Lucemburk 
      • výroba oceli 
      • dohromady tvoří státy BENELUX

Přírodověda

Do 19. 4. 

Úkoly prosím vypracovat, odpovědi poslat e-mailem zpět do 19.4.2020 

Milí žáci a rodiče, v následujících týdnech budeme mít na pořadu témata, které nenajdete v učebnici. Ale jsou součástí učiva 5. ročníku a měli bychom je projít. U některých témat budete samostatně myslet a vypracujete referát ve wordu nebo prezentaci, což již ovládáte z informatiky. Kdo to neumí může napsat ručně a opět vyfotit. Také budete některé informace vyhledávat na internetu a učit se zadávat internetové zdroje informací. 

Některé informace vám k tématu pošlu buď vypsané ve wordu, nebo neskenované či jako odkazy na www stránky. 

Doufám, že vše společně zvládneme. :o) 

S pozdravem a přáním všeho dobrého paní učitelka Pospíšilová 

V případě, že budete potřebovat pomoc nebo radu s daným tématem nebojte se mě kontaktovat. Jsem tu pro Vás. 

Úkol na tento týden

Úkoly na týden 30.3.- 5.4. 

Český jazyk (Mgr. Martina Wagner) 

30.3. - 31.3.

  • naučte se skloňování číslovek tři, čtyři a pět (učebnice str.139); číslovky pět až devadesát devět se skloňují stejně.
  • udělejte si v prac. sešitě na str. 29 cvič. 3, vyfoťte a pošlete na můj mail.

1.4. - 2.4.

ZAPAMATUJTE SI: Číslovka sto se skloňuje podle vzoru město, číslovka tisíc podle vzoru stroj a číslovka milion podle vzoru hrad.

3.4. - 5.4.

  • Sloh: učebnice 140/1 - popište krajinu na obrázku. Používejte různé výrazy (podél, vedle, blízko, v dáli, vpředu, napravo aj.), přídavná jména (vysoký, rozlehlý, vzdálený apod.), místo častého používání slovesa je/jsou (Podél silnice jsou stromy. U restaurace jsou auta.) používejte jiná slovesa (Podél silnice rostou stromy. U restaurace jsou zaparkovaná auta). Rozsah přibližně půl stránky A5 (půl stránky v malém sešitě).

 

Prosím rodiče, aby dětem úkoly, které mi posílají, neopravovali. Potřebuji mít přehled o tom, jak na tom žáci doopravdy jsou, abychom se problematickému učivu mohli intenzivněji věnovat.

Anglický jazyk 

Dobrý den,

prosím ty, kteří se ještě nepřipojili k naší virtuální třídě nebo nepotvrdili pozvánku, aby tak urychleně učinili. Samozřejmě mě neváhejte kontaktovat v případě jakýchkoli potíží se zřízením účtu k učebnici Bloggers.

Úkoly pro tento týden:

30. 3. – 5. 4.

  • Pokračujeme ve zvládnutí přítomného času a příslušné slovní zásoby. 
  • Postoupíme do lekce 3B. Nejprve si zopakujeme dny v týdnu. Pusťte si toto video a nahlas si říkejte dny v týdnu, pouštějte si je raději opakovaně a nacvičujte si správnou výslovnost. V druhé části videa doplňujete, který den chybí v rámečku, následuje kontrola.

https://www.youtube.com/watch?v=xNZwlw5haTM

  • Názvy dnů si přepište do sešitu.
  • Poté vyplníme cvičení v pracovním sešitě. Vy, kteří jste se již zaregistrovali, vyplníte cvičení online přes www.mcourser.cz (po přihlášení uvidíte mnou zadaný DÚ) a pošlete i nazpět. Pokud pro Vás není možné pracovat online, dejte mi prosím vědět, domluvíme se na náhradním řešení.
  • Čeká nás i nová slovní zásoba – školní předměty. Přehled najdete v pracovním sešitě na str. 67. Bohužel nemůžeme spolu nacvičit výslovnost, proto prosím věnujte pozornost tomuto cvičení a nyní procvičujte zejména slovíčka uvedená zde:

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/comment/64212

Všechna slova mají u sebe ikonu reproduktoru – pod ní najdete zvukovou podobu slova. Přehrávejte a nahlas vícekrát opakujte. Potom předměty přiřazujte k obrázkům (přetažením pomocí myši).

Pod cvičením najdete dvě volby:  1) FINISH – zde cvičení vyhodnotíte a 2) TRY AGAIN – spustit znovu

  • Stále si opakujte slovíčka z lekce 3A a nová z lekce 3B.
  • Ústně se pokuste říci, jak vypadá vaše ráno a běžný den (podle učebnice str. 58 – 59)
  •  

Matematika 

30.-31.3.

  • str. 43 cv.12, 13, 14 do sešitu.
  • str.44 cv. 5, 8 do sešitu.
  •  

1.-2.4.

  • str. 46 cv. 1,2 ústně, popiš, v čem se krychle a kvádr liší
  • cv. 3 do sešitu + vymysli ještě tři jiné předměty, které mohou mít tvar kvádru a tři, které mohou mít tvar krychle.
  •  vystřihni si z papíru potřebný počet čtverců a poskládej z nich tři různé možnosti sítě krychle.
  • přečti si a doplň růžový rámeček na str. 46. Poté si důkladně prostuduj žlutý rámeček na téže straně.
  •  str. 46 cv. 6 do sešitu. Podle vzoru v  části a vypočítej část b s krychlí, jejíž hrana má délku 12 dm.
  • str. 46 cv.7 do sešitu.

3.4.

  • str. 45 cv. 13,15.

Vlastivěda

Do 6. 4.

Do 4. 4. 

Pracovní list III do 27. 3. 2020.

Pro zájemce - zábavná slepá mapa ČR.

Přírodověda

Úkoly prosím vypracovat, odpovědi vyfotit nebo naskenovat a poslat e-mailem zpět do 4.4.2020. 

Mgr. Pospíšilová Kateřina 

Učebnice Zěmě ve vesmíru 

  • str. 6 - zelený rámeček s otázkami 1. až 9. – odpovědi zapsat do sešitu nebo na počítači a zaslat zpět.

Úkoly pro žáky s asistencí 

 

Český jazyk do 4. 4.

 

Matematika do 4. 4.

Český jazyk (Mgr. Martina Wagner)

ÚKOLY NA TÝDEN OD 23.3. - 29.3.

Pro žáky, kteří si ještě nejsou jisti psaním mě/mně a sebou/s sebou, jsem vyrobila stručný přehled (žlutá tabulka), snad Vám to pomůže.

kl

23.3. - 24.3.

25.3. - 26.3.

Prostudujte si znovu pořádně tabulku s druhy číslovek, kterou jsem Vám posílala ve čtvrtek

  • Na str. 29 v pracovním sešitě udělejte cv. 1 a 2. Snažte se pracovat bez nahlížení do tabulky. Když si nebudete jisti, můžete do ní nahlédnout.
  • Přečtěte si článek Žito kouzelník v čítance od str. 125, stručně napište, o čem článek je (cca 3-5 vět) a pošlete na můj e-mail do neděle.

27.3.-29.3. 

  • Naučte se skloňování číslovek dva, dvě a oba, obě. Posílám Vám tabulku na skloňování dva/dvě a oba/obě (skloňuje se stejně). Tabulku si přepište na papír.

obe

Pozor, v tomto se dělají často chyby: ve 2. a 6. pádu je správný tvar DVOU a OBOU, nikdy nepište dvouch nebo obouch, takové tvary neexistují. V 7. pádě je správně jedině DVĚMA, tvar dvěmi neexistuje! 

Úkoly do 22.3.

  • Podle oranžové tabulky na str.123 se naučte, kdy se ve větě píše sebou a kdy s sebou.
  • Poté si vyzkoušejte cv.3/123. Nemusíte přepisovat celé cvičení, stačí, když vypíšete pod sebou pouze výrazy, které se mají doplnit.
  • Samostatně a bez nahlížení do tabulek se zájmeny si vyplňte pracovní sešit str. 28, vyfoťte a pošlete mi na e-mail.
  • Přečtěte si rozdělení číslovek na str. 134 v učebnici. Přikládám vám přehlednou tabulku, kterou si překreslete na papír nebo čtvrtku, budete ji potřebovat k procvičování v dalších dnech.

cis

  • Čtení: Přečtěte si článek Mrazík od str. 163 a odpovězte na všechny otázky pod textem, odpovědi mi pošlete na e-mail.

Do 18. 3. 

Měli byste již umět vyhledat v textu zájmena a určit jejich druhy. Snažte se pracovat bez tabulek.

  • Doporučuji Vám zkusit si tento kvíz: https://www.pravopisne.cz/2013/02/test-druhy-zajmen-4-10/.
  • Učebnice 121/4 - Stačí vypsat chybějící zájmena a určit jejich druh. Výsledky si zkontrolujte sami podle vašich tabulek.
  • V pracovním sešitě vyplňte všechna cvičení na str. 27, vyfoťte a pošlete mi na e-mail wagner.martina@seznam.cz.
  • Slohový úkol: Přečtěte si e-mailovou zprávu v učebnici 126/1. Vaším úkolem je napsat krátký e-mail pro kamarádku/kamaráda. Povězte jí/mu, jak se máte a co děláte, když teď nemůžete chodit do školy. Nezapomeňte na oslovení, dodržujte pravidla pravopisu. E-mail mi pošlete.

Do 16. 3.

  • Pracovní list na procvičování přídavných jmen (zde). List si vytiskněte, samostatně vyplňte, následně naskenujte nebo vyfoťte a pošlete na můj e-mail. Pokud někdo nemá doma tiskárnu, napíše cvičení na papír (u doplňovacích cvičení stačí psát pouze slova s vynechanými písmeny), vyfotí a odešle na uvedený mail.
  • Vytvořte si a se skloňováním osobních zájmen podle předlohy. Tabulky mi neposílejte, je to pomůcka pro vás. 
  • V čítance si přečtěte článek Můj člověk (od str. 98). Odpovězte na otázky pod textem a odpovědi mi pošlete na email.

 

Anglický jazyk

Do 29.3.

Milí rodiče, dnes mám domácí úkol pro Vás.

Pokusíme se propojit v rámci virtuální třídy a zjednodušit a zefektivnit tak naši komunikaci.

Otevřete si, prosím, tento odkaz: https://www.mcourser.cz/ a zaregistrujte zde své dítě.

  1. Ve spodní části stránky  zvolte Registrace a ve formuláři, který se Vám otevře, zadejte potřebné údaje. Pozor, vytváříte profil svému dítěti, ne sobě. Uživatelské jméno, prosím, vytvořte v tomto formátu: brnkoval. Po zadání údaje nejsem plnoletý budete muset ještě doplnit údaje o smluvní straně – tam zadejte své jméno a e-mailovou adresu.

Videonápověda zde:

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/rokus-video-transcode/player/index.html?video=cz/1_mcourser_registrace/stream

  1. Až budete zaregistrováni, přihlaste se na účet, který jste založili a přejděte do knihovny, kde otevřete učebnici Bloggers 1. Vpravo je rámeček Licence, kam zadáte přístupový kód, který byste měli najít v pracovním sešitě. Pokud ne, napište mi, prosím.
  2. Až budete zaregistrovaní, napište mi , a já požádám o propojení s mým účtem, vy jej následně potvrdíte a pak bychom měli mít možnost pracovat ve společné virtuální třídě.
  3. Zde je ještě videonávod k vypracování zadaných domácích úkolů.
  4. https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/rokus-video-transcode/player/index.html?video=cz/7_mcourser_vypln_ni_domaciho_ukolu_maximal/stream

Děkuji. Zdá se to složité, ale doufám, že vše společně zvládneme.

Do 25.3.

  • Podívejte se na tato dvě videa o přítomném čase prostém, pusťte si je alespoň dvakrát. Jsou v angličtině, ale jsou dobře srozumitelná:

https://www.youtube.com/watch?v=L9AWrJnhsRI

https://www.youtube.com/watch?v=dSBIqRYu0PY

  • Potom si zkuste vyplnit tato dvě cvičení. Pokud to zvládnete, pošlete mi fotku obrazovky, pokud ne, potvrďte mi prosím v e-mailu, že jste cvičení vyplnili a jak vám šla, popřípadě, co pro vás bylo těžké.

https://agendaweb.org/exercises/verbs/present/affirmative-forms-pronouns

https://agendaweb.org/exercises/verbs/present/affirmative-forms-1

16. - 20.3.

  • pracovní sešit str. 9/ 4 - přečíst, doplnit, ústně přeložit, 9/5
  • pracovní sešit str. 10 - přečíst vysvětlení přítomného času prostého, vyplnit cvičení 10/ 7, 11/ 8, 9 - můžete vyfotit a poslat na můj email brnkoval@seznam.cz ke kontrole.

11. - 13.3.

  • Lekce 3A - slovíčka (na str. 66 v pracovním sešitě 2. díl).
  • Pracovní sešit 8/ 1,2,3.

Matematika

23.-24.3.

  • zopakujte si převody jednotek obsahu v pracovním listu č.4.

  • str. 40 přečti si růžový rámeček a zkus si ústně cvičení 3.

  •  str.40 cv. 4,5 do sešitu.

  • str.41 cv. 7,11 do sešitu.

25.-26.3.

 Začínáme porovnávat desetinná čísla.

  • přečti si růžový rámeček str. 42 a ústně si zkus vyřešit cvičení v zeleném rámečku.

  • str. 42 cv. 3,5 do sešitu.

  • str. 43 cv. 7, 8, 9, 10

27.3.

  • procvič si porovnávání desetinných čísel zábavnou formou zde:

https://www.umimematiku.cz/cviceni-porovnavani-desetinnych-cisel

19.-20.3. 

Do 16. 3.

  • Doplňte pracovní list. Je opakovací, takže se pokuste pracovat bez nahlížení do sešitu a učebnice.
  • Učebnice str. 34, cv. 4,5, str. 35, cv. 6, 8,9.
  • Vyplněný pracovní list i cvičení z učebnice mi pošlete na můj email ida.vondrovic@seznam.cz.
  • Vše stačí vyfotit telefonem.

Do 18. 3.

  • Učebnice str. 35, cv.14 -vypočítej do sešitu
  • str. 36, cv. 4,5,6
    • cv.4: Narýsuj si osu z učebnice do sešitu a doplň čísla na číselnou osu.
    • Každé z čísel převeď na desetinný zlomek.
    • cv.5: Zapiš jen odpovědi, nepřekresluj osu.
    • cv.6: Ústně
  • Přečti si pečlivě růžový rámeček nahoře na straně 37. 
  • str. 37, cv. 7,9 písemně do sešitu.

 

  • Procvič si orientaci na číselné ose na tomto odkazu: 

https://www.umimematiku.cz/pexeso-ciselna-osa-desetinna-2-uroven/305

  • Úkoly vyfoť a pošli na adresu  ida.vondrovic@seznam.cz nejpozději do 18.3.

Vlastivěda

Pracovní list vypracovat do 20. 3. 2020.

Pracovní list II vypracovat do 20. 3. 2020.

Přírodověda

Pracovní list II do 27. 3. 2020

Pracovní list

Úkoly pro žáky s asistencí

Přídavná jména

Český jazyk - Přídavná jména

Matematika - Zlomky

Převody jednotek délky.