Navigace

Obsah

Anglický jazyk

Do 1. 4.

  • pracovní list Present tenses - doplnit present simple X present continuous 
  • Hotové cvičení poslat na mail.

26. - 29. 3. 

  • učebnice strana 31- vypracovat projekt na A4. 
    • informace o zvířeti dle otázek ve cvičení 1 + obrázky. 
  • Hotový projekt zaslat na mail.

 

23. - 25. 3. 

  • učebnice 30/ 1, 2, 3a do sešitu. 
  • Hotová cvičení vyfotit a poslat na mail.

16.- 20. 3. 

  • (Po):učebnice strana 28- přečíst text a cvičení 28/1 a 28/3 vypracovat do sešitu 
    • PS 22/1, 2, 3. 
  • (St): učebnice strana 29- přečíst text a cvičení 29/1 vypracovat do sešitu 
    • PS 22/4 (!náročné cvičení!). 
  • (Pá): PS strana 23. 

11.- 13. 3. 

  • Subject/ object pronouns (viz PS strana 67)- učebnice cvičení 27/3c vypracovat do sešitu a nahlas přeložit. 
  • Must (viz PS strany 67 a 68)- učebnice cvičení 27/4b vypracovat do sešitu a nahlas přeložit. 
  • PS strana 21. 

Český jazyk

30. 3. – 1. 4. 

  • PS cvičení 67/ 10 a, b, c- do sešitu (můžeš použít internet). 
  • Hotová cvičení vyfotit a poslat na mail.

26. - 29. 3. 

  • PS cvičení 66/ 6, 7, 8, 9 
  • Hotová cvičení vyfotit a poslat na mail.

Další možnosti procvičování: (Také lze poslat vyfocené výsledky mailem.)

23. - 25. 3. 

  • PS 65/1, 2, 4, 5 
  • Hotová cvičení vyfotit a poslat na mail.

16.- 20. 3. 

  • PS cvičení 64/ 1, 2, 4 

  • PS cvičení 64/3- přepsat cvičení v minulém čase do sešitu 
  • PS cvičení 64/5- přepsat opravené cvičení do sešitu 
  • Průběžně číst knihy do čtenářského deníku. (Pokud jej mám u sebe, stačí zapsat výtah na papír.) 

11.- 13. 3. 

  • učebnice strana 71- přečíst ještě jednou oranžovou tabulku; cvičení 71/2 vypracovat do sešitu 
  • PS cvičení 37/1, 38/2, 38/3; cvičení 63/1- úkol 1, 4, 5, 6, 7, 8, 10 

Matematika

Do 29. 3. 

  • Z druhé strany sešitu-procvičuj str. 43-všechna cvičení-neposílat. 
  • 43/4Aab-poslat.

Do 25. 3. 

Do geometrických sešitů: 

  • Nadpis-Výšky trojúhelníku-neposílat. 
  • Rámečky ze strany 42 a 43-neposílat. 
  • Z druhé strany sešitu-str. 43/cv.1abc-poslat.

Pozor změna! Přerušíme celá čísla a jdeme dál na geometrii. Učebnice se zeleným pruhem. 

Do 22. 3. 

  • Do geometrických sešitů – řešený příklad H/str.37.
  • Rozdělení trojúhelníků:
    • rovnostranný 
    • rovnoramenný 
    • obecný(různostranný) 
  • Všechny 3 typy narýsovat jeden libovolný obrázek-rámeček str.39 dole. 
  • Rámeček str. 39 nahoře/troj. nerovnosti. 
  • Z druhé strany-str. 38/8,9,str. 39/1a,2,str40/5,6-vyfotit a poslat.

Do 15. 3. 

  • Součet vnitřních úhlů trojúhelníku-str. 33-35. 
  • Do geometrických sešitů-dva rámečky str.33 a str. 35 nahoře, ostatní přečíst. 
  • Z druhé strany sešitu-str. 36/3,4-vyfotit a poslat.

Zeměpis

30. 3. – 1. 4. 

  • Tundra- přečíst strany 114- 115. 
  • přepsat shrnutí ze strany 116 do sešitu.

26. - 29. 3. 

Lesy mírného pásu- přečíst strany 112- 113 

překreslit tabulku ze strany 113 do sešitu

23. - 25. 3. 

  • Subtropické rostlinstvo, stepi- přečíst strany 109- 111. 
  • překreslit tabulku ze strany 111 do sešitu.

18. 3.- 20. 3. 

  • Savany- přečíst strany 105- 107 v učebnici; shrnutí přepsat do sešitu. 

  • Pouště- přečíst strany 107- 109 v učebnici; shrnutí přepsat do sešitu.

11.- 13. 3. 

  • Biosféra- přečíst strany 100- 102 v učebnici; překreslit tabulku ze strany 102 do sešitu; shrnutí přepsat do sešitu 
  • Tropické lesy- přečíst strany 102- 103 v učebnici; shrnutí přepsat do sešitu. 

Dějepis

Do 29. 3. 2020

Athénský námořní spolek a Peloponéská válka. 

  • Učebnice 93 – 94 pročíst, projít si téma i na Google disku, zapsat poznámky. Vyfocené zaslat.

Vzestup Makedonie

  • Vytisknout, nebo přibližně nakreslit (schematicky) mapu tažení Alexandra Velikého ze souboru 1. mapa tažení a vyznačit si tam i s šipkami kudy s vojskem prošel (a významná místa - jaká to jsou, najdete v souboru 1.5 Úkol - Vyznačování Alexandrova tažení). Velmi pomůže prezentace na Google disku, tu si zvládnou děti projít sami. V učebnici je téma na stranách 95 a 96. Nakonec zaslat fotografii mapky i poznámek v sešitě.
  • Protože je toho více, můžete odevzdat až do 1. dubna.

Do 22. 3. 2020

  • Projít si v učebnici na str. 89 informace o Athénách, to samé na Google disku v prezentaci Athény a Sparta.
  • Poté si k tématu buď opsat, nebo vytisknout poznámky do sešitu. Dále si pročíst v učebnici Řecko-perské války str. 90 – 92, téma i s videi si samozřejmě najdete i na Google disku.
  • Poznámky i vyplněnou Tabulku bitev - Řecko-perské války zašlete na mail ke kontrole (můžete odevzdávat do 26. 3.).

Do 16. 3. 2020

Fyzika

Do 29. 3. 2020

  • Zapište si do sešitu (nebo vytiskněte a vlepte) vše ze souboru Zápis - Měření času. V učebnici si pročtěte stránku 116 (pokud vás něco zaujme, klidně si to do sešitu připište).
  • Nakonec vyřešte Otázky a úlohy (pouze na již zmíněné straně 116), vyfotografujte a pošlete ke kontrole.

Do 20. 3.2020

  • Vyřešte všech 8 příkladů týkajících se hustoty a ofocené je zašlete na mail. V případě problémů či nejasností neváhejte napsat a poradit se.

Do 15. 3. 2020

  • Doplň s pomocí internetu tabulku s údaji o hustotě a odešli ji na mail učitele (15.3.2020).

Přírodopis

Do 29. 3.

  • Přečíst si v učebnici na str. 50 „Dorozumívání včel“ 
  • Pod nákres včely medonosné si do sešitu opsat z učebnice shrnuti v rámečku na str. 50. 
  • Odpověz velmi stručně do sešitu, co tě na včele medonosné zaujalo nebo překvapilo? 
  • Úkol ofoť a pošli na e-mail iholoubkova@centrum.cz.

Do 25. 3. 2020

Hmyz – včela medonosná 

  • Učebnice str. 48/ obrázek 95 vnitřní ústrojí hmyzu nakresli do sešitu. Přečti si v učebnici na str.49 Život včel, rojení včel. Řez včelou vyfoť a pošli na iholoubkova@centrum.cz. 
  • Pokud se dostaneš ven na zahradu nebo procházku do přírody, vyfoť a pošli nějakého živočicha, o kterém jsme si povídali. 

20. 3. 2020

  • učebnice, str. 46, přečíst, do sešitu napsat nadpis VZDUŠNICOVCI, opsat rámeček shrnutí + vypsat zástupce. 
  • Odpovědět na otázky na e-mail :
    • 1. Co je společným znakem všech vzdušnicovců? 
    • 2. Jakým způsobem se pohybuje chvostoskok při nebezpečí a co mu tento pokyb umožňuje? 
  • Termín 20.3.2020

Hudební výchova

Do 27. 3.

Moji milí,

natočila jsem pro vás slíbené video. Přidávám také text a noty na písničku, která je na videu a odkazy na dvě písničky o Koronaviru – od Pokáče a skupiny Mirai. Těším se na vaše reakce formou  Like nebo komentáře k videu, na WhatsApp /608759593/ nebo jary.smolakova@gmail.com

Do 20. 3.

Milí šesťáci,

z hudebky pro vás mám něco odpočinkového, na boomwhackers si teď chvíli nezaboucháme, takže každý týden ode mě dostanete krátký nenáročný úkol. Pokusím se, abychom se výhledově setkali v nějakém virtuálním prostředí a příští týden se těšte na krátké video ode mě, na kterém si i zazpíváme. A tady jsou dva krátké úkoly pro tento týden: 

  1. Zeptejte se jednoho z rodičů, jakou kapelu nebo zpěváka měl rád ve vašem věku a poslechněte si na internetu nějakou skladbu od tohoto interpreta. Odkaz mi můžete poslat do mailu na jary.smolakova@gmail.com nebo přes WhatsApp /608 75 95 93/
  2. Koukněte se krátkou animaci ke skladbě Antonia Vivaldiho Jaro a zkuste si o tomto skladateli najít nějaké informace /v jaké době žil, jaká díla složil, zajímavosti o jeho životě/.

Tělesná výchova (Mgr. Miroslav Trojanec)

Do 1. 4. 2020

  • 30 minut meditace (vhodná hudba z internetu).
  • Protahování:
    • stoj na lopatkách,
    • nohy za hlavu,
    • prosedy, prolehy,
    • překážkový sed.

Do 27. 3. 2020

  • Zacvič si, udělej:
    • 100 dřepů,
    • 100 kliků,
    • 100 sedů lehů,
    • 100 výšlapů.